pexels-emir-kaan-okutan-2248916

שומרים על הטבע נקי

תוכן עניינים

הכי ירוק בעיר

הוד השרון היא העיר עם הכי הרבה מרחב והכי פחות צפיפות של אוכלוסייה באזור השרון כולו עם שטח של 20,000 דונם רווי בשטחים פתוחים וטבעיים, ריאות ירוקות, פארקים גדולים וצבעוניים וגינות רבות. לצד ההתפתחות העירונית הוד השרון מצליחה לשמור על הטבע והאווירה הכפרית ומציעה סביבה אטרקטיבית עבור שוחרי טבע ובעלי חיים כך שלגדל חיות מחמד בהוד השרון זה הדבר המתבקש ביותר.

אנימל שופ מציעה שלל מוצרי מזון וציוד לחיות מחמד בהוד השרון עם מחירים אטרקטיביים, משלוחים מהירים (במיוחד באזור השרון) ושירות אדיב לכלל לקוחותיה.

 

סינון אתרים

חשבתם פעם לשחות בבריכה מלוכלכת? אולי לשתות מים עכורים? סביר להניח שלא…

אז בואו נחשוב על מי שצריך לחיות כל הזמן בסביבת מים –הדגים.

האקווריום הוא הבית של הדגים וכל הצרכים שלהם מסופקים בתוכו. הם אוכלים נושמים מתרבים ועושים צרכים באקווריום וזקוקים לתנאי ניקיון והיגיינה בסיסיים בשביל לחיות.

הציוד אולי החשוב ביותר באקווריום הוא הפילטר שמטרתו לנקות את הלכלוך ולפרק את הרעלים שבמים לאורך כל שעות היממה. יש מספר סוגים של פילטרים לאקווריום שכל אחד מהם מיועד לתנאים שונים כגון: גודל המיכל, מליחות המים, סוג וכמות הדגים, אופן ההזנה ועוד. ישנם 2 סוגים עיקריים של פילטרים: פילטר פנימי ופילטר חיצוני.

פילטר פנימי מתאים לאקווריום קטן בגודל 20-100 ליטר ומופעל על ידי משאבת אוויר הנמצאת מחוץ למים. הוא מאפשר לשמור על איזון המערכת הביולוגית על ידי יצרת זרמים שמאפשרים לסחוף אליו את הלכלוך מה שלא מצריך החלפת מים תדירה. היתרון של פילטר פנימי הוא עלות נמוכה וקלות הניקוי בהשוואה לחיצוני.

פילטר חיצוני הוא מיכל חיצוני עם מנוע ולו צינורות יציאה וכניסה אל האקווריום. הפילטר שואב את המים המלוכלכים מסנן אותם ומחזיר אותם לאקווריום. היתרונות של הפילטר החיצוני הן איכות מים גבוהה יותר מאשר עם פילטר פנימי, התאמה לכל גודל של אקווריום, הכלה של מדיות סינון שונות, גישה נוחה יותר (מחוץ לאקווריום) וניתן להסתרה בניגוד לפילטר פנימי שבהכרח הופך להיות חלק מהנוף בתוך האקווריום.

באנימל שופ תוכלו למצוא מבחר של פילטרים לאקווריום ממיטב היצרנים והאיכויות. צרו עמנו קשר ונסייע לכם לבחור את הפילטר המתאים לאקווריום שלכם בהתאם למרכים ולתקציב שלכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!