בית מלון באילת

כל מה שחשוב לדעת על צלילות באילת

תוכן עניינים

אם עדיין לא צללתם, ואתם מגיעים לאילת בשביל להתנסות בכך בפעם הראשונה, כדאי שתדעו מספר דברים חשובים על הנושא. הנה טיפים מצוינים בנושא, שכל מי שמגיע אל עיר הנופש הדרומית של ישראל, חייב להכיר:

בצעו צלילת היכרות ראשונית

אם החלטתם להגיע לאילת לחופשה משפחתית וזאת הפעם הראשונה שאתם צוללים, נמליץ לכם ללכת על צלילת היכרות, אשר במהלכה תקבלו תדרוך קצר, וליווי צמוד של מדריך. בדרך כלל בצלילות מסוג זה, תהיו מבוטחים על ידי מרכז הצלילה שבו בחרתם.  נדגיש כי היתרון המרכזי בצלילת ניסיון הוא העובדה שלא מדובר למעשה בצלילה אשר מצריכה קורס והיא איננה מצריכה גם ידע בשחייה. ניתן לרדת במהלך צלילות חוויה עד לעומק של 6 מטרים.

חפשו בית מלון באילת בקרבת הים

כאשר מגיעים אל העיר בשביל לבצע צלילות, כדאי לאתר בית מלון באילת אשר נמצא בקרבת החופים. אנו ממליצים לבדוק על בית מלון ים סוף וגם על מלון רויאל ביץ' או מלון רויאל גארדן, אשר נמצאים במיקום מצוין שיאפשר לכם ליהנות מחופשה מהנה שכוללת גם חופש וגם צלילות מרהיבות.

בדקו שלמדריך שלכם יש אישור

כל מדריך צלילה, ללא יוצא מהכלל, מחוייב להחזיק באישור צלילה מטעם רשות הצלילה. אישור זה מעיד על כך כי המדריך עבר הכשרה מקצועית וכעת הוא יודע לסייע בהגשת עזרה ראשונית במצבי חירום מתחת למים ועוד.

תעדו את החוויה התת ימית שלכם

בעידן שבו הכל מצולם, ניתן כמובן לתעד גם חוויות שמתרחשות מתחת למים. אם מתחשק לכם לצאת עם מזכרת מיוחדת, תוכלו לרכוש מצלמה תת ימית / נגד מים כאשר ישנם דגמים חד פעמיים ופשוטים וישנם גם דגמים של מצלמות מתקדמות שבעזרתן תוכלו לבצע צילום רציף, להסתכל במסך LCD וליהנות מפיצ'רים שונים כמו מייצב תמונה, זום אופטי מעולה, מסך מגע ועוד.

אגב, אם לא מתחשק לכם להשקיע במצלמה, תוכלו לבדוק עם מרכז הצלילה שבו בחרתם, בנוגע להזמנת צלם תת ימי, אשר יעשה את כל העבודה בשבילכם, מה שיאפשר לכם להתמקד אך ורק בצלילה וליהנות מהחוויה במלואה.

מדוע הים האדום הוא מקום טוב לצלילות?

בים האדום תוכלו לראות מגוון רחב של דגים מיוחדים וגם כמובן אלמוגים מרהיבים שייחודיים רק לאזור זה. רבים בוחרים לערוך חופשות באילת דווקא בשל המפרץ המדהים והעולם התת ימי הרחב וזאת בדיוק הסיבה שכמדי שנה פוקדים את העיר אילת צוללנים רבים מהארץ ומהעולם, כאשר חלקם ברמת מתחילים וחלקם מנוסים יותר.

בנוסף, הגישה אל אתרי הצלילה נוחה למדי ואפשר להגיד שהים עצמו שקט ברוב הזמן, מה שתורם רבות לחוויה והופך את המקום לאידיאלי לצלילות של מתחילים.

לסיכום, צלילות באילת הן ללא ספק חוויה שכדאי לשקול כאשר מגיעים אל העיר לצורך חופשה. מומלץ לשמוע מעט על המחירים לפני שמגיעים, לבדוק שלמדריך שלכם יש אישור צלילה וגם לבצע צלילת היכרות שתספק לכם התנסות ראשונית לפני ההחלטה אם להירשם לקורס עצמו.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!