קרדיט תמונה: freepik

שביל ישראל במקטעים? 5 המקטעים המומלצים ביותר לטיול משפחתי

תוכן עניינים

התבטלה לכם הטיסה לחו"ל? זה בדיוק הזמן לצאת לטייל בשביל ישראל.

גם אם לא מתאים לכם כרגע לעשות טיול רציני בארץ, לא חסר מקטעים המתאימים לטיול של יום או יומיים בשביל ישראל המתאימים לכל המשפחה.

במאמר זה מבית טיולי רדיוס אספנו עבורכם 5 מקטעים מהממים בשביל ישראל למשפחות. תהנו!

 

5 מקטעים בשביל ישראל למשפחות

1.   מקטע מס' 23: מבית גוברין לתל קשת

שביל ישראל קיים בדיוק כדי להכיר לכם מקומות נפלאים כאלו, שאולי לא הייתם מגיעים אליהם בלעדיו. המקטע הוא טיול בין שדות חיטה ירוקים או צהובים בהתאם לעונה ותלים עתיקים. אם תטיילו באביב תוכלו לראות גם פרגים שמתחילים לצוץ. מקטע זה נחשב למקטע קל, ובאורך של כ-10 שעות הליכה. ניתן ללון במושב לכיש.

 

2.   מקטע מס' 15: מחוף פולג לתל אביב

המקטע המושלם למי לתושבי המרכז שרוצים להישאר קרוב לבית. המקטע עובר על רצועת חוף מרהיבה ביופייה שמתחילה במרינה ומסתיימת בתל אביב, ועובר בגן הלאומי אפולוניה שרק בו ניתן לבלות כמה שעות. מקטע זה נחשב למקטע קל, ובאורך של כ-10 שעות הליכה. ניתן ללון בסיום בתל אביב.

 

3.   מקטע מס' 9: מהר יונה לאלון הגליל

מקטע נהדר וקל יחסית המתאים למשפחות. זהו פשוט טיול בין נופים יפים ופריחה מרהיבה, בעיקר אם באים בעונה המתאימה. בטיול תעברו בין ישובים קטנים ומקסימים, ביער הסוללים בו תוכלו למצוא תצפית ונקודה נהדרת להפסקה ואם אתם בעניין תוכלו לעצור בקבר רבי יהודה הנשיא. דרגת הקושי היא קל עד בינוני ובאורך של כ-8 שעות הליכה. ניתן ללון באלון הגליל.

 

4.    מקטע מס' 35: מחניון נחל חווה למצפה רמון

המקטע המתאים למשפחה שרוצה קצת לאתגר את עצמה (אבל לא יותר מדי, אל תדאגו). זהו מקטע נהדר המשלב בין נופים מדבריים עוצרי נשימה כולל מכתש רמון ובין גבים צוננים של מים. תארו לעצמכם שאתם מטיילים יום שלם במדבר, מגיעים לגב מים, מורידים את התרמיל וטובלים… מעין עולם הבא. המקטע בדרגת קושי בינוני ואורכו כ-12 שעות הליכה. ניתן ללון במצפה רמון.

 

5.   מקטע מס' 46: מחניון הר יהורם לאילת

זהו למעשה המקטע האחרון בשביל ישראל ואחד היפים שבו. במסלול תרדו באחד הנחלים היפים בארץ, נחל גשרון וממנו תמשיכו להר צפחות המשקיף לנופים של ארבע מדינות שונות.

סיום המסלול בבית ספר שדה באילת דרגת הקושי של המסלול היא בינונית ואורכו כ-8 שעות הליכה. ניתן ללון בבית ספר שדה אילת, אכסניית השלטר.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!