freepik

רכישת מנופים מיד שנייה – הדברים שאתם צריכים לשים אליהם לב

תוכן עניינים

רכישת מנופים איננה מתאימה לכל אחד, מדובר על אפשרות שמתאימה בעיקר לחברות או עסקים אשר מבצעים עבודות בגובה על בסיס קבוע. אז אם אתם לא מבצעים עבודות בגובה באופן יומיומי, מוטב יהיה שתשכירו מנוף בהתאם לעבודות הנקודתיות שאותן אתם מבצעים בכל פעם.

אך במקרה שבו אתם כן רוכשים מנוף חדש, מוטב יהיה לרכוש מנוף מיד שנייה. ברוב המקרים זוהי תהיה ההחלטה הנכונה ביותר מהרבה מאוד בחינות, כאשר היתרון המשמעותי ביותר הוא תג המחיר האטרקטיבי שאותו אתם תקבלו. אך כמובן שיש גם לא מעט דברים שאתם מוכרחים לשים עליהם לב טרם ביצוע הרכישה עצמה.

אז לאילו דברים אתם מוכרחים לשים לב? אנו כמובן הרמנו את הכפפה על מנת להסביר לכם את כל האלמנטים שאתם צריכים לבחון אותם. כך שברגע האמת אתם תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם עושים בחירה שתהיה הכי נכונה עבורכם – בחירה שלא תגרום לכם להיות מתוסכלים.

שימו לב – אל תרכשו מנוף מאדם פרטי

רכישת מנופים יכולה לעלות לכם לא מעט כסף, ולכן אתם לא יכולים לסמוך על כל אחד כאשר אתם מבצעים את הרכישה. ההמלצה שלנו אליכם היא לרכוש את המנוף אך ורק מחברה או מעסק מוכר, כזה שיכול להבטיח לכם כי הוא תקין לחלוטין. אם תרכשו אותו מאדם פרטי, אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי הוא באמת יהיה תקין – וגם לא יהיה לכם אל מי לבוא בתלונות.

 

הקציבו לעצמכם תקציב מבעוד מועד

אל תגיעו לרגע האחרון ורק אז תתחילו לבחון את התקציב שעומד לרשותכם לטובת רכישת המנוף. בכדי שתוכלו לסנן את כל האפשרויות שהן אינן רלוונטיות, מוטב יהיה שתחליטו על תקציב מראש – ברוב המקרים זה יחסוך לכם הרבה מאוד בלגן. כך תוכלו לדעת מראש איזה מבין אותם מנופים הוא מתאים לכם, ואיזה לא מתאימים לכם מכיוון שהמחיר שאותו רוצים עליהם הוא כזה שלא תוכלו לעמוד בו.

 

תדאגו שתהיה לכם אחריות לאורך זמן

תזכרו תמיד שאתם לא רוכשים משהו זול, רכישת מנוף גם כאשר מדובר על מנופים מיד שנייה היא לא זולה בכלל. לרוב מדובר על הוצאה של כמה עשרות אלפי שקלים במקרה הטוב, בחלק מהמקרים אפילו מדובר על הוצאה של כמה מאות שקלים. לכן תדאגו כי לאחר הרכישה אתם מקבלים אחריות על המנוף, אחריות של שנה לפחות – כך שבמקרה של בעיה או תקלה יהיה לכם עם מי לדבר.

 

תבקשו לבצע בדיקה מקיפה טרם הרכישה

בדיוק כמו שאתם רוכשים רכב מיד שנייה, כך אתם צריכים לפעול כאשר אתם רוכשים מנוף מיד שנייה. עליכם לוודא כי המנוף שאותו אתם עומדים לרכוש הוא תקין, כי בכל זאת לא מדובר על מנוף שהוא חדש מהחברה. לכן תדאגו לבצע למנוף בדיקה מקיפה, בדיקה של איש מקצוע שיוכל לאשר לכם היא הוא תקין – ואתם מצדכם תוכלו להתחיל לעבוד איתו באופן מידיי ומבלי שתצטרכו להמתין.

 

תדאגו שהמנוף מתאים לעבודות שאתם מבצעים

החלטתם לרכוש מנופים מיד שנייה? מדובר על צעד מאוד משמועתי, ולכן עליכם לוודא כי המנוף יתאים לסוג העבודות שאותם אתם עומדים לבצע. אם לא תרכשו את המנוף המתאים, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו הוא לא ישמש אתכם כמו שאתם קיוויתם – וזה עשוי להיות פספוס מאוד גדול. חבל מאוד שתזרקו את הכסף שלכם לפח, תדאגו לעשות את הבחירה הכי נכונה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!