pexels-chris-f-1283219

רוצים להקים בר ביתי – אלו משקאות כדאי לכם לקנות?

תוכן עניינים

זה כיף ונעים שיש לכם בבית בר ביתי אשר כולל מגוון משקאות אלכוהוליים, הן לאירוח והן לשימוש אישי.
כמובן, שבכדי שאותו הבר יענה על מלוא הדרישות, הצרכים והציפיות שלכם, יש לקבל החלטות נבונות לגבי המשקאות שיהיו בו.
וההמלצה היא כמובן לדאוג להיצע רחב של משקאות אלכוהוליים מסוגים שונים, שיתאימו לכל מטרה, מצב רוח ואירוע – בין אם אירוע מתוכנן ובין אם ספונטני.

קבלת החלטות

כבר בהליך הקמת הבר הביתי כדאי לנסות ולהגדיר צרכים ודרישות או לקבל החלטות.
כידוע, לכל אחד יש את ההרגלים שלו בכל מה שנוגע לשתיית אלכוהול – יש כאלו אשר שותים לעיתים קרובות ואוהבים גיוון ויש כאלו ששותים רק בחברה או רק כשהם מארחים וגם יכול להיות שיש להם העדפות ספציפיות לגבי סוגים פרטניים של משקאות.
בהתבסס על ההבנה וההגדרה הראשונית, תוכלו לקבל החלטות לגבי גודל הבר, לגבי איך שהוא יראה ועוד.. ולכן, כן כדאי לשים את תשומת הלב לנושא זה.
בשלב הבא, אחרי שתשלימו את בניית הבר, זה בדיוק הזמן להתחיל ולרכוש משקאות אלכוהוליים.

משקאות שחשוב שיהיו בכל בר ביתי

יש משקאות אלכוהוליים שחשוב שהם יהוו חלק מכל בר. ובין היתר: ג'ין, טקילה, וויסקי, רום, ברנדי וליקרים מסוגים שונים.
כמובן, שקיימת חשיבות גבוהה שתקפידו לבחור משקאות איכותיים מבית מותגים בעלי שם בתחום – בכל זאת, אם אתם כבר משקיעים בבר ביתי, חשוב שלא תתפשרו על איכות גם בכל מה שקשור למשקאות אשר יהוו חלק ממנו.

המשקאות אשר ילוו את האלכוהול

אז יכול להיות שאתם אנשים שמעדיפים את האלכוהול שלהם נקי אבל, קיימים גם סיכויים שאתם דווקא מהאלו שמעדיפים לערבב..
אז בין המשקאות "ליווי" שכדאי אשר יהוו חלק מהבר שלכם חשוב לדאוג למשקאות הבאים: מי טוניק (ליד הג'ין), קולה (עם וויסקי), סודה, ג'ינג'ר אייל, חמוציות (שיכול ללכת מעולה עם וודקה ועם משקאות אלכוהוליים נוספים), תפוזים – ומשקאות קלים נוספים, בהתאם להעדפות שלכם.

יינות

אין בר ביתי מושלם בלי יינות ולכן, ההמלצה היא לדאוג לכמה שיותר סוגי יינות בבר שלכם ובין היתר: יין אדום מסוגים שונים, יין לבן, למבורסקו ויינות תוססים וסוגים נוספים – בהתאם להעדפות ולתקציבים.

משקאות אלכוהוליים נוספים

בכדי שאותו בר ביתי שלכם יהיה מגוון כדאי גם להוסיף משקאות אלכוהוליים נוספים כמו: בירות מסוגים שונים, סיידרים, אפריטיף (אשר יכול לכלול משקאות כמו: ייגרמסטר, קמפרי ומשקאות אלכוהוליים אחרים על פי העדפות שלכם).

כוסות וקישוטים

לצד משקאות אלכוהוליים חשוב שיהיה לכם בבר גם את כל האלמנטים אשר יאפשרו לכם להגיש את המשקאות בצורה נכונה ומרשימה.
כדאי לדאוג לקנות כוסות מסוגים שונים להגשת המשקאות האלכוהוליים. מעבר לכך, תוכלו גם לקשט את המשקאות באמצעות קישוטים שונים, פרוסות לימון, מטריות, בוחשנים וקישוטים אחירם – בהתאם להעדפות שונות.

לסיכום, בעת הכנת בר ביתי האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות, לפחות בכל מה שקשור למשקאות האלכוהוליים אשר יהוו חלק מהבר. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא כמובן להכין רשימות מסודרות אשר כוללות את כל סוגי המשקאות אותם אתם מבקשים שיהוו חלק מהבר הביתי שלכם.
כמובן, שכדאי גם לתכנן את גובה התקציב אותו אתם מקצים לטובת המטרה – מה שיאפשר לכם לארגן ולתכנן את הבחירות שלכם בצורה הנכונה.
מעבר לכך, כדאי גם להתייעץ עם איש מקצוע אשר מבין בתחום האלכוהול, אשר יוכל להבין את הצרכים שלכם ולסייע לכם בבחירת המשקאות האלכוהוליים המתאימים מתוך היצע האפשרויות העומד לרשותכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!