צלילה למתחילים

קורס צלילה מחיר כוכב 1+2

תוכן עניינים

כשאתם בוחרים את מועדון הצלילה שבו תעברו קורס צלילה מחיר הוא בהחלט פרמטר שעליכם לקחת בחשבון, אבל בכל הקשור לצלילה, מחיר זה לחלוטין לא הכל. תחילה נדגיש כי כל מועדון צלילה מוסמך ומורשה מטעם התאחדות הצלילה הישראלית ועל פי חוק הצלילה הספורטיבית בישראל, הוא מועדון צלילה שבו אתם יכולים לעבור קורס צלילה על מנת לקבל את ההסמכה הנדרשת לכם לצורך כניסה אל עולם הצלילה או הגדלת עומק הצלילה המורשה שלכם. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מכך שישנם פערים מקצועיים בין המועדונים השונים ועל כך נדבר ממש כאן בשורות הבאות.

צלילה

מועדונים מובילים, מדריכים מובילים

בישראל קיימים כמה וכמה מועדוני צלילה מובילים, חלקם ממוקמים באילת, חלקם בתל אביב, חלקם בחיפה וחלקם גם בערי חוף אחרות. בכל אחד מהמקומות האלה תוכלו למצוא מועדונים מוכרים ומומלצים יותר לצד מועדונים קטנים וקיקיוניים יותר. ככלל, כוחות השוק החופשי מובילים לכך שהמדריכים הטובים ביותר מוצאים את דרכם גם אל המועדונים המובילים, אם כי זה עובד גם הפוך – מדריכים מצוינים שבוחרים לעבוד במועדונים קטנים ובעצם נוכחותם, הופכים אותם למועדונים מובילים. מה שאתם אמורים להבין מכל זה הוא, שבהחלט ישנם פערים מקצועיים בין המועדונים השונים, פערים הנובעים גם מרמת המדריכים העובדים בהם וגם מרמת הפאסיליטיז העומדים לרשותכם, רמת התחזוקה של הציוד, מתקני האימון וכדומה.
ראו גם: כל מה שצריך לדעת לפני צלילת רענון באילת

ואיך כל זה קשור למחיר?

כאמור, כאשר אתם בוחרים את מועדון הצלילה שבו תערכו קורס צלילה מחיר הוא פרמטר שיכול וצריך להשפיע על החלטתכם, ויחד עם זאת, אתם לא רוצים שהמחיר יבוא על חשבון רמת ההכשרה שלכם, רמת המקצועיות שלכם ורמת הבטיחות שממנה תוכלו ליהנות בצלילות שלכם. לשם כך, אתם לא חייבים לבחור דווקא במועדונים המובילים, אבל אתם בהחלט רוצים להימנע ממועדונים לא מומלצים. בין כלל המועדונים הללו, אתם תגלו שיש פערי מחירים, כשהמועדונים הקטנים ביותר מציעים את הקורס במחירים הזולים ביותר. עובדה זו לחלוטין לא מצביעה על כך שמדובר במועדונים לא מקצועיים, אלא פשוט מאוד במועדונים שמנסים לפלס את דרכם בשוק ולמשוך אליהם צוללים באמצעות מחירים אטרקטיביים. יכול מאוד להיות שדווקא במועדון קטן כזה, תוכלו למצוא את אחד המדריכים הטובים ביותר בארץ, שישפיע על כל חוויית הצלילה שלכם בעתיד.

צלילה

על כן, בבחירת המקום בו תערכו קורס צלילה מחיר צריך להנחות אתכם אבל רק לאחר שלמדתם קצת על מועדון הצלילה, הצלחתם לשמוע קצת המלצות וחוות דעת של אחרים על המועדון ולברר את מעמדו בשוק. אל תתפתו לקפוץ היישר אל המועדונים המובילים ואל תבטלו אוטומטית את המועדונים הקטנים. כל החלטה שאתם מקבלים בתחום הצלילה, יכולה להכריע את הבטיחות ואת עוצמת החוויה שתחוו ולכן ראוי שתבחנו גם את סוגיית המחיר, אבל לא פחות מכך גם את סוגיית המקצועיות של המועדון הספציפי.

פורטל צלילה – ריף

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!