צלילה עם דולפינים באילת

תוכן עניינים

צלילה אל תוך מעמקי הים הכחול, רווי הצבעים המרהיבים, הינה אחת החוויות המרגשות ביותר שיש. צלילה עם דולפינים באילת – תהווה חוויה יוצאת מן הכלל אותה לא תשכחו לעולם. מאמר זה, יספק לכם מידע אודות צלילה באופן כללי, סוגי צלילה וקורסי צלילה וכן יתעמק בצלילה עם דולפינים באילת. המאמר ייתן לכם את המידע החשוב ביותר שעליכם לדעת, בשלב תכנון הנסיעה לאילת.

freepik

מהי צלילה?

צלילה הינה שהייה מתחת למים, עם או ללא ציוד צלילה. הצלילה מתבצעת לצורך מטרות שונות. ביניהן, הצלילה הספורטיבית שנעשית למטרות הנאה בלבד. כמו כן, צלילה מתבצעת למטרות מחקר ימי על ידי מדענים; למטרות צבאיות ועוד.

סוגי צלילה שונים

צלילת סקובה הינה הצלילה הנפוצה ביותר וזאת כיוון שהיא נוחה וקלה באופן יחסי ומתאימה למגוון רחב של אנשים.  צלילת סקובה, נעשית באמצעות מערכת אספקת אויר לנשימה והיא דורשת הכשרה סביב השימוש בציוד הצלילה. הצלילה נעשית למטרות של הנאה וספורט וכמו כן, ניתן להשתמש בצלילה מן הסוג הזה כצלילה טכנית לצורך כניסה למערות תת ימיות, צלילות מתחת לקרח, צלילות אל תוך ספינות שקועות ועוד. בנוסף, הצבא משתמש בסוג צלילה זה לצורך פעילויות צבאיות וכן, מדענים צוללים באמצעות צלילת סקובה לצורך חקר ימי.

סוג צלילה נוסף, נקרא "צלילה באספקת שטח". בצלילה מן הסוג הזה, מקור החמצן לצולל נמצא מעל פני הים על הרציף \ על סירה ועוד. האוויר מועבר לצולל באמצעות צינור, וניהול הצלילה מבוצע על ידי האדם ששוהה מעל לפני המים. מתקיימת תקשורת שוטפת בין הצולל לבין האדם המפקח על הצלילה המתבצעת באמצעות מערכת של תקשורת לדיבור ולשמיעה בין השניים. צלילה מן הסוג הזה מתאימה לעבודות צלילה מורכבות, בהן נדרשת מהצולל שהייה ארוכה מתחת לפני המים וכן צלילה לעומק רב.

כוכבי הצלילה

באם חשקה נפשכם בצלילה תת ימית, עליכם לעבור קורס צלילה ראשוני המכונה "כוכב 1". מדובר בקורס בסיס שיקנה לכם ידע אודות ציוד הצלילה, הסביבה הימית וכן  התנסות בצלילה בעומקים שונים. על מנת לעבור קורס צלילה כוכב אחד, עליכם להיות מעל לגיל 12. קורסי ההמשך, מחייבים מהצולל להיות לפחות בני \ בנות 15.

צלילה עם דולפינים באילת

צלילה עם דולפינים באילת מתאימה לאנשים מעל לגיל 8, אשר חתומים על הצהרת בריאות תקינה ומרגישים נוח וטוב מתחת למים. לא נדרש ניסיון קודם. ילדים מתחת לגיל 15, חייבים להיות מלווים על ידי מבוגר מעל לגיל 21 בעת שהייה באתר. במהלך הצלילה, אין לגעת בדולפינים באופן יזום, זאת מתוך הקפדה על כבודם, חירותם והבחירה החופשית של הדולפינים. לסיכום, ריף הדולפינים באילת הוא מקום קסום בו תוכלו למצוא שקט ונחת מהשגרה העמוסה. החוויה מותאמת לילדים, למבוגרים, לנשים ולגברים כאחד. החוויה מומלצת מאוד, אל תהססו!

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!