freepik

צלילה עם דולפינים באילת מחיר

תוכן עניינים

באם חשקה נפשכם בחופשה בארץ, בה תוכלו ליהנות מנופים קסומים של מדבר וים בגוונים מטריפים, צלילות אל מצולות הים המופלא, אוכל טוב וחיי לילה מסעירים – אילת היא המקום בשבילכם! באילת תוכלו ליהנות מנופש מיטבי, במיוחד באם תפנקו את עצמכם בצלילה עם דולפינים. מאמר זה יסקור את תחום הצלילה באילת וייתן לכם מידע אודות החוויה.

freepik

הדולפינים ובני האדם

הדולפינים הינן יונקים ימיים, אשר מבלים בלהקות שבין מרביתם יש קשר דם. גודל להקת הדולפינים משתנה בין להקה ללהקה. להקה קטנה יכולה למנות 2-3 דולפינים, ואילו להקה גדולה יכולה למנות אלפים של דולפינים שנודדים יחד. הדולפינים משתפים פעולה אחד עם השנייה בתהליך איתור המזון, ובכך, הם הופכים את פעולת הציד ליעילה מאוד. לדוגמא, לעיתים, הדולפינים מקיפים בעיגול את הדגים אותם מעוניינים לצוד, ודחופים אותם למרכז המעגל. להקות הדולפינים שוחות יחדיו אל אזורים בהם יוכלו לאתר בקלות מקורות מזון.

הדולפינים, נוהגים להגיש סיוע לדולפינים בעלי קשר דם קרוב ורחוק כאחד. תכונה זו, קידמה באופן משמעותי את התפתחות הדולפינים מבחינת אינטליגנציה ויכולת למידה גבוהה. התנהגות זו, מאפשרת ללהקה להגן על עצמה מסכנות שונות. באם יזהו סכנה, יתאגדו הדולפינים יחדיו, ישחו צפופים זה לזו כאשר אילו הזקוקים להגנה ישחו במרכז ואילו החזקים ישחו בקצוות.

דולפינים יחפשו קירבה עם בני אדם במקרים שונים, למשל:

  • לעיתים, נצמדים הדולפינים לספינות וזאת על מנת לנצל את זרמי המים הנוצרים סביב הספינה במאמץ מופחת.
  • תוכלו למצוא דולפינים המיצרים קרבה עם בני האדם לצורך השגת מזון.
  • במקרים בהם דולפינים חשים בדידות, הם ינסו ליצור קשר עם בני האדם כתחליף ללהקתם.

צלילה – מהי?

צלילה הינה פעולה בה אדם שוהה מתחת למים, לעיתים עם ציוד ייעודי לצלילה, ולעיתים בלעדיו. צלילה מתבצעת למטרות שונות, ביניהן, צלילה למטרות הנאה וספורט, צלילה למטרות מחקר עולם הים. כמו כן, גם הצבא משתמש בענף הצלילה לצרכים צבאיים.

אתרי צלילה בישראל

אתרי הצלילה הנפוצים ביותר נמצאים בדרומה של מדינת ישראל, לאורך חופי אילת. יחד עם זאת, תוכלו למצוא אתרי צלילה נוספים גם באזור צפון הארץ. למשל בראש הנקרא תוכלו למצוא אתרי צלילה מרשימים שכוללים צלילה אל תוך מערות תת ימיות, שוניות אלמוגים יפות ולהקות דגים מיוחדים. צלילה עם דולפינים תוכלו למצוא רק באילת.

צלילה עם דולפינים באילת מחיר

צלילה עם דולפינים באילת רלוונטית לילדים מעל גיל 10, בעלי בריאות תקינה ויכולת שחייה בסיסית. למבוגרים המעוניינים לצלול אין הגבלת גיל. ילדים מתחת לגיל 15, ידרשו להיות מלווים על ידי מבוגר מעל גיל 21. יש לקחת בחשבון כי גם המלווה אמור לשלם דמי כניסה לריף הדולפינים.

צלילה עם דולפינים באילת – מחיר: כרטיסי כניסה לילדים יהיו זולים מעט מכרטיסי הכניסה למבוגרים. הקפידו לבדוק באם הינכם זכאים להנחות דרך חברי מועדון למיניהם או מקומות עבודה.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!