freepik

צלילה בתל אביב

תוכן עניינים

דמיינו לעצמכם חוויה של צלילה אל תוך העולם התת ימי המופלא, בעיר הקסומה תל אביב. איזו חוויה מדהימה זו יכולה להיות לשלב בין הקסם של הים מבלי להתרחק יותר מידי מהבית, אל מצולות העיר המהממת – תל אביב.

ישראלים שחושבים על צלילה – חושבים באופן אוטומאטי על צלילה בעיר אילת, אך תופתעו לגלות שגם בעיר תל אביב קיימים אתרי צלילה מרשימים ומיוחדים, המביאים אליה תיירות של צוללים ישראלים וצוללים מרחבי העולם שמעוניינים לחוות חוויה מיוחדת ויוצאת דופן באתרי צלילה מרשימים במיוחד.

מאמר זה יסקור את אתרי הצלילה המומלצים במיוחד בעיר תל אביב.

freepikב

אטראקציות בתל אביב

העיר תל אביב, המכונה גם בירת התרבות הישראלית, הינה עיר גדושה באירועי תרבות, שווקים, מוזיאונים וגלריות, פארקים מהממים, עושר קולינרי יוצא מן הכלל וחופי ים מהיפים בישראל.

להלן מספר המלצות לאטראקציות בתל אביב:

  • סיור בשוק הכרמל, שוק לוינסקי, שוק הפשפשים, שוק התקווה או שוק הנמל
  • מוזיאון תל אביב לאומנות, המשכן לאומנויות הבמה, תיאטרון הקאמרי ובית האופרה
  • טיולי אופניים, סאג-וואי או סיורים רגליים בעיר
  • חיי לילה תוססים הכוללים שפע עצום של בתי קפה, בארים ומועדונים
  • ספורט ימי בחופי תל אביב שכוללים הפלגות, חתירה על SAP, סקי מים וכמובן צלילה בתל אביב

אתרי צלילה בתל אביב

במצולות תל אביב, תוכלו למצוא מגוון של אתרי צלילה מיוחדים אשר מושכים אליהם צוללים רבים, ולא בכדי. אתרי הצלילה המומלצים ביותר הם:

  • מערות גורדון – אתר צלילה זה ממוקם בחוף גורדון ונמצא רק בעומק של כתשעה מטרים. לאור זאת, אתר צלילה זה מותאם לצוללים בכל הרמות. באתר תוכלו למצוא רכס כורכר המכיל בתוכו מערות תת ימיות מרהיבות בהן ניתן לעבור ולצלול דרכן, שוניות אלמוגים עשירות בבעלי חיים ימיים ואלמוגים צבעוניים ומרהיבים ביופיים.
  • ריף הציפור- ממוקם בחופי הילטון והינו המשך של אתר הצלילה מערות גורדון. אתר צלילה זה מציע גם הוא מגוון עשיר של בעלי חיים מיוחדים וכן, סלעים בצורות מעניינות, קניונים ונקיקים. אל ריף הציפור ניתן להגיע בהפלגה קצרה על ידי סירה. כמו כן, ניתן להגיע אל אתר הצלילה באמצעות שחייה. צלילה באתר זה מתאימה לצוללים בכל הרמות, האתר נמצא בעומק של כ-12 מטרים.
  • זאב הים – אחד מאתרי הצלילה הפופולאריים ביותר בתל אביב. האתר טומן בחובו ספינה טרופה בשם "זאב הים", אשר טבעה בשנות ה-90 ומאז השתמרה היטב. עומק הצלילה הוא כ-30 מטרי וצלילה באתר זה מתאימה לצוללים מנוסים בעלי הסמכה של כוכב שני ומעלה.

לסיכום, תל אביב טומנת בחובה אטראקציות רבות אשר יגרמו לכל אדם המבקר בה להרגיש בבית. בין האטראקציות המומלצות ביותר – הצלילה אל מצולות העיר. תוכלו למצוא בתל אביב אתרי צלילה רבים נוספים – אל תוותרו על החוויה!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!