קרדיט תמונה:pexels

פעולות שמומלץ לבצע לפני רילוקיישן עם הילדים

תוכן עניינים

החלטתם לעשות רילוקיישן? בכדי שתוכלו לעשות את הצעד בצורה חלקה ולהבטיח לעצמכם התחלה חדשה, להלן מספר פעולות מקדימות שחשוב שתקפידו לעשות עוד כשאתם נמצאים בארץ:

 

למצוא מסגרות חינוך מתאימות


חינוך הילדים יהווה את אחד מהפרמטרים המרכזיים להם אתם צריכים לדאוג – כאשר, המטרה היא לעשות כל מה שביכולתכם בכדי שהילדים ייהנו ממסגרות חינוך מתאימות איכותיות.
בכדי לבחור בצורה נכונה את אותן המסגרות מומלץ לבצע תחילה מחקר עצמאי דרך רשת האינטרנט – ברשת תוכלו למצוא רשימה ופרטים על כל מסגרות החינוך הרלוונטיות באותה העיר אליה אתם מתכננים לעבור.
אפשרות נוספת היא להיעזר בפייסבוק וברשתות החברתיות על מנת לחפש משפחות ישראליות, אשר גרות באותה העיר וילדיהם לומדים במסגרות החינוך – מה שיאפשר לכם לשמוע חוות דעת והמלצות על מסגרות רלוונטיות – ואולי גם לקבל פרטים מקיפים יותר כמו: עלויות ועוד..

 

לשוחח עם הילדים


רילוקיישן הוא הליך אשר יכול לטמון בחובו מורכבות גדולה בעיקר עבור ילדים – כאשר במסגרת ההליך, נאלצים לעזוב את מוסדות החינוך בהם הם מתחנכים כמו גם את החברים והחברות שלהם. לכן, כדאי לשוחח איתם לגבי התהליך ובמידת הצורך גם להיוועץ באיש מקצוע אשר יכול לשוחח אתכם ועם הילדים על מנת להבטיח שהם יהיו מוכנים לקראתו.

 

דאגה לנושא הבריאות


חשוב לדאוג לנושא של ביטוח הבריאות – כאשר מומלץ לדאוג ולבחור בביטוח אשר בכוחו לספק מענה על כל צורך אשר יכול לעלות ולאפשר לכם ליהנות משירותים רפואיים מותאמים אישית כמו – בחירת רופאים מומחים ועוד..
מכיוון שביטוח הבריאות שונה בכל מדינה, חשוב לאסוף כמה שיותר מידע מקדים לגבי הביטוח במדינה אליה אתם מתכננים לעבור – כמה הוא אמור לעלות, מה הוא אמור לכלול בתוכו, האם יש גם עלויות נלוות ועוד..

 

שימת דגש על הנושא של אחסון התכולה


סביר להניח שיש לכם לא מעט תכולה בדירה ולא בהכרח שתרצו לתרום, לזרוק או פילו למכור את אותה התכולה. חשוב לציין שיש לא מעט חברות אשר מציעות את אפשרות לאחסן תכולה גם לפרקי זמן ארוכים ובנוסף, הן גם מציעות שירותי שילוח – כך שאחרי שתתמקמו בלוקיישן החדש הם יכולות לדאוג שהתכולה תגיע עד אליכם.

 

חשבונות בנק


אז מאוד יכול להיות שתבחרו להשאיר חשבון בנק פעיל גם בארץ – בכל מקרה, כדאי לקבל החלטה מושכלת לגבי השאלה אם להשאיר את החשבון או לסגור אותו.
מעבר לכך, כדאי לבדוק מראש את כל הפרטים לגבי הבנקים במדינה אליה אתם עוברים ואת הליך פתיחת חשבון הבנק – אולי תוכלו לעשות זאת כבר מהארץ ובצורה כזאת, להגיע רגועים בידיעה שכבר דאגתם לכל אותם הנושאים החשובים.

 

סידורים נוספים


כמובן שרשימת הסידורים אותם תצטרכו לעשות היא עוד ארוכה ואמורה לכלול בין היתר פרטים כמו: מכירת רכב, לדאוג ולהודיע לכל הגורמים הרלוונטיים לגבי המעבר, לדאוג לנושא התקשורת (טלפונים סלולריים ועוד..).
ככלל מכיוון שרשימת הסידורים היא כה ארוכה, ההמלצה היא לנהל רישום מסודר של כל הפעולות אותן אתם צריכים לבצע ולסמן לעצמכם כל מה שכבר ביצעתם וכל מה שנותר לכם לעשות – וזאת, על מנת שלא תשכחו כלום.

רילוקיישן הוא הליך משמעותי אשר דורש הכנות מקדימות ומעמיקות – בכדי שחוויית הרילוקיישן תתחיל ברגל ימין (והתחלה שכזאת כידוע, יכולה להשפיע במידה רבה על איך היא תראה בהמשך הדרך), כדאי לדאוג ולבצע את כל הפעולות הנדרשות, ע"פ סדר ותוך כדי שיש ברשותכם את כל המידע הנדרש לגבי הדרך והצורה הנכונה לבצע את אותה הפעולה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!