freepik

ספארי צלילה בסיני

תוכן עניינים

להיות מוקפים במים כחולים וצלולים, בין אלמוגים יפיפיים בצבעים בוהקים, ולצפות בלהקות של דגים מיוחדים – זו חוויה בלתי רגילה. שקט מוחלט בתוך עולם המים הצבעוני והמרגש יגרום לכם לפליאה ולחוויה שלא תשכחו לעולם.

ספארי צלילה בסיני – תהיה עבורכם למתנה המושלמת. מאמר זה יסקור את ענף הצלילה ויעניק לכם ידע מספיק שחשוב שיהיה בידיכם בשלבי תכנון הנסיעה.

freepik

צלילה – מהי?

צלילה הינה שהייה של אדם מתחת למים, עם או ללא ציוד. הצלילה נעשית למטרות שונות כגון: ספורט, הנאה ו\או עבודה. אנשים אשר צוללים מכונים גם "אמודאים" או "אנשי הצפרדע".

ישראל הינה אחת המדינות הבודדות בהן קיים חוק הצלילה הספורטיבית, אשר מטרתו לעגן בחוק נהלים שמהותן לשמור על בריאותם של הצוללים בישראל. להלן עיקרי החוק:

  • צלילה מותרת אך ורק מגיל 15
  • צלילה מותרת בזוגות בלבד, אסורה הצלילה בבודדים וזאת במטרה למנוע מצבים בהם אדם נמצא במצוקה בעודו שוהה מתחת למים ואיש לא יבחין בו
  • כל אדם הבוחר לצלול, מחויב לעשות ביטוח רפואי יעודי לצלילה, וזאת כיוון שעל אף שביטוח הבריאות הממלכתי כולל בתוכו גם הענקת טיפול רפואי לנפגעי צלילה, ישנן קופות חולים שמסרבות לתת טיפול רפואי לצוללים שעברו תאונות צלילה למיניהן. טיפול בתא לחץ הינו הטיפול הנפוץ לאחר תאונות צלילה ועלותו יכולה להגיע לגובה של כ-30,000 ₪.
  • חוק הצלילה, העניק סמכויות לאתרי הצלילה אשר אלו מחויבים לבדוק את הביטוח הרפואי של הצוללים, טרם השאלת ציוד צלילה.
  • כמו כן, פתיחה של מרכז צלילה יתאפשר רק לאחר קבלת רישיון להפעלת מרכז צלילה.
  • החוק העניק סמכויות לועדת החינוך והתרבות של הכנסת ולשר העומד בראש הוועדה, לאסור על צלילה במקומות מסוימים.

ספארי צלילה בסיני

ספארי צלילה בסיני הינו מסע של מספר ימים, אל תוך לב ים, אשר מטרתו העיקרית הינה ביצוע צלילות רבות. ספארי הצלילה מתאים לצוללנים מנוסים אשר התנסו במספר רב של צלילות (לפחות 30 במספר). במהלך הספארי, השהייה נעשית על ספינה בה ישנים, נחים ואוכלים. מרבית הצלילות מתבצעות באזור דרום סיני ומצריים – שארם א-שייח, ראס מוחמד, דהב ועוד. אל מסע של ספארי צלילה בסיני ניתן בארגון של חברות ישראליות אשר אחריות לדאוג למסע על כל גווניו- תחומי הלוגיסטיקה, האירגון והתכנון ועוד.

מסע של ספארי צלילה בסיני, טומן בחובו אתרי צלילה יפיפיים, בהם תוכלו למצוא אלמוגים צבעוניים מרהיבים, להקות דגים מיוחדים וחיות ימיות נדירות. כמו כן, תוכלו למצוא ספינות אשר טבעו ושקעו אל מצולות הים לפני שנים רבות. מועדוני הצלילה בסיני מהוות מקור לעלייה לרגל לצוללנים מכל רחבי העולם, והם מציעים מגוון של קורסי צלילה המיועדים לצוללים מכל הרמות – החל מקורסי צלילה של כוכב 1 וכלה בקורסי צלילה מתקדמים יותר.

לסיכום, ספארי צלילה בסיני הינו חוויה מרגשת ובלתי נשכחת, אשר מתאימה לצוללים בכל הרמות.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!