pexels-aliona-&-pasha-3892129

מתכננים לטוס לרומא? כדאי שתכירו את הסיורים הבאים

תוכן עניינים

 

כל הדרכים אמנם מובילות לרומא, אבל כל אחת מהן נראית מעט שנה וייחודית בפני עצמה. אם אתם מתכננים טיול לרומא, ישנם כמה מוקדי עניין שבהם אתם חייבים לבקר. מה שנקרא "MUST". אם ככה, מה מאסט ברומא? הנה כמה טיפים למטיילים באזורים הרומנטיים והמעלפים האלו.

אחת מאטרקציות התיירות העולמיות היא האטרקציה שנקראת רומא. מעבר לכך שתוכלו למצוא ברומא את הקולוסיאום המפורסם בעולם, תוכלו לפגוש ברומא אטרקציות רבות ונוספות. הקולוסיאום כבר הפך להיות שם דבר ואטרקציה עולמית של ממש, למעשה הוא הפך להיות הסמלה של רומא. מעבר לכך, כמובן שיש גם סיור בותיקן שחובה לחוות, פיצריות מדהימות, מוזיאונים ועוד.


מה אני חייב לראות ברומא?

הקולוסיאום הוא למעשה המבנה הגדול ביותר שניתן למצוא באזור של רומא העתיקה. בין אם אתם מתכננים להגיע אליו בעזרת טיול מודרך או בגפכם, חובה לבקר בו. אתם תוכלו להתרשם מהממדים העצומים שלו, למרות שבמהלך השנים המבנה הזה עבר תלאות רבות.

בעיר רומא שבאיטליה, תוכלו למצוא גם את המזרקה המפורסמת שנקראת מזרקת טרווי. היא שווה ביקור במיוחד במהלך צוהרי היום, שעה שבה השמש משתקפת עמוקות על פני המזרקה והיונים שמגיעים לבקר בה באופן קבוע.


על מה אני חייב לסמן
V ברומא?

מעבר למזרקות מפורסמות וקולוסיאום, תוכלו למצוא ברומא גם את המדרגות הספרדיות ואת פיאצה נבונה הידועה. כמו כן, הפנתיאון מחייב את הביקור שלכם כשאתם מגיעים לרומא. עדיף להגיע לפנתיאון עם מדריך טיולים מוסמך, ככה שלא תחמיצו אף פריט מידע היסטורי.

ברומה מומלץ לבקר גם במוזיאונים אשר נמצאים בגבעת הקפיטול, כמו גם בכנסיות שונות אשר מפוזרות בכל העיר. אם אתם אוהבים סיורי כנסיות, ההמלצה הכי גורפת היא לחפש אותן בעיר העתיקה של רומא. שם תוכלו להיפגש עם כנסיות מהמאות הקודמות שעדיין שורדות גם בימים אלו.


הוותיקן הוא אחד מהמוקדים המדהימים ביותר של הקתולים

אם אתם מגיעים לרומא, כמו שכבר אמרנו, הוותיקן הוא מקום חובה לביקור. הוותיקן הוא מרכז הנצרות הקתולית, אליו נהוג להגיע בדרך כלל בליווי מקצועי של מדריך טיולים. לאחר שתבקרו בוותיקן, תהיו חייבים לצאת לטיול ברחובות העיר, שזו המלצה תמיד רלוונטית.

בין אם אתם מתכננים לצאת ספציפית לרומא או לבקר באזורים הסמוכים לה, כדאי לדעת שניתן לצאת מרומא לאירופה באמצעות שיט. תוכלו לבקר בצרפת ממש בקלות, זה רק יצריך ממכם שיט יחסית קצר באמצעות אוניית תענוגות.

בסופו של יום, רומא מלאה אטרקציות ומוקדי עניין, כמו גם אזורי טבע מרהיבים ביופיים. בין אם אתם טיפוסים אורבניים או חובבי חיק הטבע, תוכלו למצוא באזורים הסמוכים לרומא את כל מבוקשכם. רק חשוב לזכור, כדאי לקבל הדרכה ממדריך טיולים בכדי לא לייעל את הזמן שלכם ברומא. יש המון מה לראות, כדאי לארגן מראש רשימה של מוקדי עניין שמעניינים אתכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!