קרדיט תמונה: freepik

מתי נזדקק ללוכד חולדות?

תוכן עניינים

מתלבטים מתי כדאי לכם להתקשר אל לוכד חולדות? תזכרו כי התגובה המהירה שלכם עשויה למנוע נזק רב, והרבה מאוד כאבי ראש. לפיכך אנו מציעים לכם להבין בדיוק את הזמן הנכון להזמין בו לוכד עכברים וחולדות. כך תוכלו להיות בטוחים כי לא תמצאו אתכם נכנסים אל תוך בור שלא תהיה לו תחתית. תזכרו כי המצב עשוי לצאת מהשליטה שלכם מבלי שתשימו לב, גם ללא כל הכנה מוקדמת. לכן מוטב לכם לדעת היטב מתי מזמינים לוכד מכרסמים ומתי משאירים את המצב כמו שהוא.

 

הבחנתם בחולדה בקרבת הבית?

אינכם צריכים לחכות עד שהחולדה תיכנס אליכם לתוך הבית כדי ללכוד אותה. יש לכם אפשרות להזמין לוכד חולדות עוד לפני שהיא חודרת אל תוך הבית שלכם. אם ראיתם חולדה מסתובבת בקרבת מקום, מוטב כי תעשו פעולות שונות שימנעו ממנה להגיע. בדיוק כמו שלאחר הדברת פשפש המיטה ישנו צורך למנוע ממנו להגיע שוב. הרי מזיקים שונים מכל הסוגים ובכל הגדלים נוטים לחזור אם לא דואגים למנוע מהם לעשות זאת.

 

ראיתם צואה של חולדות?

הימצאות צואה של חולדה ככל הנראה מעידה על הימצאותה של חולדה. הרי הצואה לא תופיע סתם כך מבלי שתהיה לעניין הזה סיבה הגיונית. לא תמיד תהיה לכם אפשרות לראות את החולדה במו עיניכם. לכן אם תבחינו בפרמטרים האלה תוכלו להזעיק לוכד חולדות בדיוק בזמן הרצוי. אחרי שהוא יעשה את העבודה שלו, הוא יצליח לאתר את אותה חולדה שמסתובבת בקרבת הבית. הרי החולדות לא נשארות במקום אחד, הן מאוד תזזיתיות.

 

השכנים התלוננו על חולדות?

זה שהשכנים שלכם התלוננו על חולדות זה מיד אמור להדליק לכם נורה אדומה. הרי אם בדירה של השכנים ישנה חולדה, מאוד יכול להיות שהיא תגיע גם אליכם. לכן אתם צריכים להקדים אותה, ובכך למנוע ממנה להגיע. לוכד מנוסה בלכידת חולדות ידע כיצד למצוא את אותה חולדה בעייתית. כמובן שהחולדה יכולה בקלות לעבור מהבית של השכנים אל הבית שלכם. החולדות עוברות בקלות דרך פתחים שונים, הוא אפילו לא צריך להיות פתח גדול.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!