קרדיט תמונה: freepik

מתי כדאי לרכוש את ביטוח נסיעות לחול

תוכן עניינים

אחד הדברים המשמעותיים ביותר לביצוע עם הזמנת טיסה לחו"ל הוא הסדרת ביטוח הנסיעות. הדאגה לבריאותנו, בייחוד כשאיננו מצויים בגבולות המדינה, חשובה ואף קריטית במיוחד. כאן גם חשוב להכיר כי כל ביטוח בריאות או פוליסת בריאות שיש לכם בארץ- ככל הנראה, ברוב המוחלט של המקרים, איננה תקפה בנסיעה לחו"ל. כלומר, יש להסדיר אותה באופן מבוקר מול חברת ביטוח המתמחה בכך. במקרה שבו לא יהיה בידכם ביטוח נסיעות, ותחוו פציעה כלשהי במהלך הנסיעה לחו"ל, דעו כי כל טיפול רפואי, ולו הקטן ביותר, יכול להרחיק לכת ולהגיע אף לעד אלפי דולרים, בייחוד במדינות כמו ארה"ב ואירופה. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות טרם כל נסיעה לחו"ל היא רכישת ביטוח נסיעות לחול באמצעות חברת ביטוח.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל- מהן האפשרויות העומדות בפניי?

רבים מסדירים את ביטוח הנסיעות שלהם לחו"ל דרך קופות חולים, חברות אשראי וכדומה. האמת היא שביטוח נסיעות מסוג איננו מכסה כמעט דבר. הנציגים אשר מבצעים זאת עבורכם אינם מתמחים בתחום הביטוח, והם גם אינם נציגים של קופות החולים אלא עובדים במיקור חוץ. במקרים אלו הפוליסות הללו כוללות את מה שאיננו נכלל בכיסוי, ואינם מציינות כמעט בכלל את מה שהן כן כוללות. כך, יוצא מצב, שאדם מבוטח גם משלם עבור השירות, וגם איננו מכוסה בביטוח נסיעות במקרה של פגיעה רפואית בחו"ל.

לכן, חשוב ואף קריטי לרכוש ולהסדיר את ביטוח הנסיעות שלכם דרך חברות הביטוח המתמחות בכך ולבצע השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחול. נציגי חברות הביטוח מעסיקים נציגים אשר הוכשרו בדוק לכך. נציגים אלו מתאימים עבורכם את הפוליסות באופן ספציפי, ואתם יכולים לטוס בראש שקט וליהנות מהחופשה כראוי.

בעבור השאלה מתי כדאי לרכוש את ביטוח נסיעות לחול חשוב לציין כי יש לעשות כן כמה שיותר קרוב להזמנת הטיסה. זאת על מנת לטרפד מקרים שבהם אינך מכוסה, שכחת מהסדרת הביטוח, דרושים כמה ימים לשם אישורו וכדומה. שימו לב כי מרבית ביטוחי הנסיעות כוללות מצבים של ביטולי נסיעה, אשר מאפשרים החזרי הוצאות עבור ביטולים מעין אלו, במצבים כמו אישפוז מבוטח, פטירה של בן משחה קרוב, כיוסי מילואים ועוד סיבות קריטיות כאלו ואחרות. אם אכן הסדרתם את ביטוח הנסיעות מבעוד מועד, תוכלו ליהנות מכך.

טיסה בראש שקט

כאשר אנו בוחרים לעצור הכל ולטוס לחופשה במרבית המקרים המטרה היא לנוח מחיי היום יום ולנקות את הראש. על מנת לעשות כן בצורה המיטבית, חשוב מאד להסדיר את ביטוח הנסיעות מול חברת ביטוח המתמחה בכך ולבצע השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחול. השוואה ורכישת חכמה דרך חברת טראסטי תעניק לכם כיסוי מלא ומקיף בכל בעיה ועבור כל מקרה רפואי שיקרה בדרככם. על מנת לדעת מעט יותר, וכן להסדיר עבורכם חופשה נעימה וטובה, שוחחו עם נציגינו ואלו ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ומקיף, ולהתאים עבורכם את פוליסת הביטוח המדויקת ביותר.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!