קרדיט תמונה: freepik

מה החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל?

תוכן עניינים

יש כמה וכמה סוגי ביטוחים, ההבדלים ביניהם הם סוג הכיסויים שהם כוללים ומשך הזמן שלהם. לדוגמא: ביטוח חיים או ביטוח תכולת דירה הם ארוכי טווח, לעומת זאת ביטוח נסיעות לחו"ל או כל ביטוח שהוא לפרק זמן קצר יחסית משרת אותנו מהרגע בו אנחנו צריכים אותו ועד הרגע שבו נפסיק ונחזור לארץ בחזרה.

 

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

אז נכון, ברגעים שלפני החופשה אנחנו עסוקים יותר בהתרגשות, בפרפרים ובתכנון הדברים הכיפיים והטובים שאנחנו רוצים לעשות, יש כמובן גם קניות והכנות ואריזות שמצטרפות לרשימת המטלות שיש לעשות לפני הטיסה אבל חשוב לזכור להיות מבוטחים.
אף אחד לא מתכנן את הדברים הפחות נעימים שקורים לנו, הם פשוט קורים מעצמם. בדיוק בגלל זה אתם צריכים ביטוח נסיעות לחול בזול אבל שגם מכסה את הצרכים שלכם.
הביטוח יאפשר לכם להיות רגועים ושלווים כל החופשה בידיעה שלא משנה מה יצוץ – אתם מכוסים ויש מי שדואג לכם למעטפת מקיפה.

 

בחירה נכונה מתחילה מהגדרת סוג החופשה

חשוב לעשות חושבים לפני בחירת הביטוח. לא כל ביטוח מתאים לכל חופשה ולא כל חופשה מתאימה לכל ביטוח. כמעט כל חברה ביטוח מציעה מגוון פוליסות שונות שמכילות בתוכן כיסויים שונים בהתאם לאופי החופשה וליעד אליו אתם נוסעים.
תסכימו איתנו שיש הבדל בין טיסה זוגית ורומנטית לאי מיקונוס ובין טיול של חודש בהודו שכולל בתוכו טרק של עשרה ימים על הר מושלג.
בדיוק מהסיבה הזאת חשוב להגדיר את אופי החופשה מראש על מנת לקבל את ההחלטה של רכישת ביטוח נסיעות לחול בזול בצורה הטובה ביותר. עוד יש לקחת בחשבון כי חברות הביטוח מציעות הרחבות לפוליסה בשביל לדייק ולהתאים אותה עוד יותר אל האדם שרוכש אותה.
אם את בהריון, אם אתה מתכנן לקחת מחשב, אם אתם מתים על אקסטרים או אולי יש לכם מחלה כרונית – הביטוח יכול להתאים את עצמו אליכם.

 

הדרך הכי טובה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל

כמעט כל חברת ביטוח, או לפחות כאלו שמכבדות את עצמן, מאפשרות לבצע סקירה ורכישה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך אתר האינטרנט שלהן. כאשר ברוב המקרים הרכישה תתבצע בצורה נוחה ובתוך מספר דקות.
היתרון של רכישה באמצעות אתרי האינטרנט הוא יכולת לקיים השוואה, החופשיות והעצמאיות מבלי הצורך בפנייה לנציג והאפשרות להיות פתוחים להצעות ולדעת על מה אתם משלמים בדיוק.
חשוב בכל זאת לשים לב למילים הקטנות, להתעמק בפוליסה ובפרטים שלה ולהבין מה המשמעויות וההבדלים שבין חברות ביטוח. במידה ויש לכם שאלות או חששות, אל תהססו להתקשר ולברר מול החברה באמצעות הטלפון או הצ'אט במידה וקיים.

 

טסים בראש שקט ועסוקים בלהנות מהטיול

לפעמים אנחנו נוסעים לטיול ומתכננים משהו אחד ובסופו של דבר קורה משהו אחר. בטח כבר יצא לכם פעם לטוס ליעד כיפי שחשבתם שיהיה בטן גב ובסוף החלטתם לעשות קפיצת בנג'י מגובה של 20 מטר. מה שטוב ברכישת ביטוח דרך האתרי האינטרנט שאתם יכולים להוסיף הרחבות ולשנות את הפוליסה בכל זמן, בכל שעה ומכל מקום בעולם. אפילו מהתור לבנג'י. גאוני לא?

 

לסיכום רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

לא משנה לאן אתם נוסעים, מה אתם מתכננים מראש ואיזה סוג של אנשים אתם – תהיו מסוג האנשים שמתנהג בחוכמה ואחריות ורוכש ביטוח נסיעות לחו"ל.
אין דבר יותר חשוב מהבריאות שלנו ומקבלת טיפול רפואי בלי בעיות ובלי עיכובים כשאנחנו צריכים אותו. ביטוח נסיעות מציל חיים.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!