מדריך קניית הגזיבו האידיאלי

מדריך קניית הגזיבו האידיאלי

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, עם העלייה במודעות לנזקים שבחשיפה ממושכת לשמש, עלתה גם עלייה בשימוש במגוון מוצרים המגנים מפני השמש ובראשם הגזיבו. גזיבו הוא צלייה מתקפלת בעלת מבנה פתוח, שמספקת לא רק הגנהמ מפני השמש אלא גם חוסמת את הקרינה האולטרא-סגולה, זו שנחשבת למסוכנת במיוחד לעור. בזכות העבודה שהגזיבו הוא קל משקל, מתקפל ונוח להקמה ופירוק, ניתן לשאת אותו לכל מקום בצורה בטוחה ופשוטה. בין המקומות הפופולריים ביותר להצבה של גזיבו הם חוף הים, קמפינג וטיולים וחצר הבית.

אילו סוגי גזיבו קיימים?

את סוג הגזיבו המתאים לכם מומלץ לבחור בראש ובראשונה לפי המיקום בו תשתמשו בו – בגינה, בים או בקמפינג? למיקום בו יוקם הגזיבו יש משמעות על חומרי הגלם מהם הוא עשוי. למשל, גזיבו לגינה יהיה בעל שלדת מתכת חזקה ובדים עבים מהרגיל על מנת להחזיק מעמד גם בעונות החורף, שכן הגזיבו ישמש אתכם כפרגולה של ממש. לחלופין, גזיבו לים או למקום פתוח יהיה בעל משקל קל ומצטיין בהקמה מהירה. במידה ואתם עתידים להשתמש בגזיבו בעונת החורף – בין אם בחצר הבית ובין אם בחוץ – מומלץ לבחור בגזיבו בעל בד עבה שיגן עליכם היטב מפני השמש. אם ברצונכם להשתמש בגזיבו דווקא בעונות מעבר, מומלץ לבחור בגזיבו אוורירי יותר שיאפשר לכם ליהנות גם מהצללה טובה וגם מכניסת אוויר נעים.

מה חשוב לבדוק כשקונים גזיבו?

כשקונים גזיבו, יש לקחת בחשבון כמובן את הגודל שלו, בהתאם לכמות האנשים שעתידים לשהות תחתיו. אם אתם קונים גזיבו עבור אירוע ספציפי, בחירת הגודל תהיה קלה כי אתם יודעים את כמות האנשים שתגיע. במידה ואתם זקוקים לגזיבו שישרת אתכם מעת-לעת אך באופן קבוע, כדאי לבחור בגזיבו משפחתי לפחות. למשל, אם אתם משפחה בת 5 נפשות, מומלץ לקנות גזיבו המותאם ל-6 נפשות, כדי שיהיה לכם מספיק מרחב לשהות תחתיו ללא צפיפות. כמו כן, יש לבדוק היטב את חומרי הגלם מהם עשוי הגזיבו. לרוב, עמודי הגזיבו יהיו עשויים אלומיניום איכותי ובד הגזיבו יהיה עשוי לייקרה או פוליאסטר. כדאי לקחת בחשבון שבשוק יש מגוון רחב של מחירים, ואם מחליטים לקנות גזיבו במחיר מציאה – חשוב לבדוק את האיכות שלו על מנת שלא למצוא עצמכם באמצע אירוע או בילוי כשהגזיבו עף ברוח, נשבר תוך כדי התקנה או לא מצליח לעשות את העבודה שלשמה קניתם אותו – לחסום את קרני השמש או לדחות את הגשם.

תחזוקה לגזיבו

גזיבו לא דורש תחזוקה קבועה מלבד שמירה על נקיונו. על כן, בכל פעם שמסיימים להשתמש בגזיבו, מומלץ לנקות אותו ולוודא שלא מקפלים אותו כשהוא עם לכלוך. בנוסף, במידה ובחרתם בגזיבו שהעמודים שלו עשויים מתכת או עץ – יידרש טיפול על מנת למנוע חלודה / התפרקות של העץ במגע עם מים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!