depositphotos

לטוס לניו יורק – מהיעדים הפופולריים בארצות הברית

תוכן עניינים

חולמים לטוס לניו יורק? כל אדם רוצה לחיות את החלום האמריקאי, ועכשיו זאת ההזדמנות שלכם. כיום יש כרטיסי טיסה זולים לניו יורק דרך חברות תעופה שונות.
אמנם משבר הקורונה עצר את הטיסות, אבל הוא כן הוזיל לנו, הלקוחות את מחירי הכרטיס.

מה יש לעשות בניו יורק וכמה זה עולה לי?

 

למה דווקא ניו יורק?

כמעט כל סרט אמריקאי שאתם רואים מתרחש בניו יורק. ניו יורק מושכת לנו את העין והיא מסמלת את החלום האמריקאי ולא סתם, הנה על קצה המזלג כמה שאסור לפספס בניו יורק:

  • גראונד זירו (Ground Zero) – הגראונד זירו או מגדל החירות הוא המקום בי אירע קריסת מגדלי התאומים. כיום עומד שם הבניין הגבוה ביותר בחצי הכדור המערבי. במקום תוכלו לעלות האחרונה האחרונה ולצפות על כל העיר ניו יורק. בנוסף, קיימת האנדרטה לזכר הקורבנות.
  • סנטרל פארק (Central Park) – באמצע העיר ניו יורק קיים מקום שקט שבכל עונה מקבל גוון אחר. הפארק גדול ומשתרע על גבי 3.2 קמ"ר. תוכלו לשכור אופניים ולטייל בפארק, יש בתי קפה מוכרים, מוזיאונים, ואתם אתם חובבי הסדרה "חברים" תוכלו גם למצוא את ה Central Perk. אם יתמזל מזלכם תוכלו לפגוש בשחקנים מפורסמים כיוון שהמקום הוא יעד להרבה צילומי סדרות וסרטים.
  • ברודווי (BroadWay) – ברודווי הוא רחוב שלם עבור חובבי אומנות מושבעים. בין היתר תוכלו להנות מאומנות מודרנית ומההצגות הנחשבות ביותר בעולם. שם לא תמצאו הצגות רגילות רק, יש גם מחזות זמר מחודשים שאסור לכם לפספס. אם אתם אוהבים תיאטרון, לא רחוק מרחוב ברודווי קיים גם ה The McKITTRICK Hotel שם תוכלו לצפות בהצגה "חיה", אתם תעקבו אחרי השחקנים לכל מיני חדרים, תבחרו לאיזו עלילה אתם רוצים להמשיך במשך כשעתיים, חוויה בלתי נשכחת.

איך משיגים כרטיסי טיסה זולים לניו יורק?

אוקיי, עד עכשיו עדיין החלום האמריקאי נראה באמת מדהים, אבל החלום לעיתים מתנפץ כאשר אנחנו רואים את מחירי כרטיסי הטיסה. אם הייתם שואלים אותנו לפני 6 שנים אם שווה לטוס לניו יורק, היינו אומרים לכם כן, אבל כדאי מאוד לחשוב על הארנק. היום, בגלל רפורמת שמיים פתוחים מחירי הטיסות ירדו באופן ניכר, ובנוסף, בגלל משבר הקורונה כרטיסי טיסה זולים לניו יורק אינו דבר חריג.
הדרך הטובה ביותר למצוא כרטיסי טיסה זולים לניו יורק או לכל יעד אחר הוא על ידי חיפוש באתרי טיסות ניטרליים ולא דרך חברת התעופה עצמה. וטיפ קטן, הטיסות הזולות ביותר יהיו באמצע השבוע ולא בתחילת או בסוף השבוע, כדאי לכם להזמין מספר חודשים מראש והכי חשוב, לחפש טוב כי הטיסות הזולות קיימות. עכשיו מה שנותר לכם לעשות הוא להיכנס לאתר חיפוש, וכבר לתכנן את הטיול הבא שלכם.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!