קרדיט תמונה: freepik

כרטיס אשראי – מדוע משתלם להחזיק יותר מכרטיס אחד ואיך בוחרים אותם

תוכן עניינים

על פי הערכות ונתונים, לכל אזרח ישראלי בוגר יש לפחות שני כרטיסי אשראי. מרבית הישראלים מחזיק כרטיס אשראי אחד, וחלק מסוים מחזיק גם בשלושה או ארבעה כרטיסי אשראי.  רבים תוהים מדוע יש צורך ביותר מכרטיס אחד ואיך בוחרים את הכרטיסים בצורה נכונה.

ישנה הסכמה רחבה, שהיום לא ניתן להתנהל מבחינה כלכלית בלי כרטיסי אשראי. זה בלתי אפשרי. אומנם רבים בוחרים להשתמש בעיקר בכסף מזומן, אך בסופו של דבר אם הם רוצים לבצע עסקאות גדולות או עסקאות באינטרנט, הם חייבים לשם כך כרטיסי אשראי. אחרת הם לא יוכלו לבצע אותן. לכן כרטיס אשראי אחד הוא הכרחי. חשוב לציין, שעם השנים החוק התיר גם לבני נוער להחזיק כרטיס אשראי מתוך הבנה שיש חשיבות לדבר, עבורם ובכלל עבור הכלכלה.

כעת עולה השאלה, כאמור, למה יש צורך להחזיק במספר כרטיסי אשראי ואיך אפשר לעשות את זה. לא פחות חשוב, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, איך בוחרים כרטיסי אשראי רבים בצורה נכונה ויעילה.

 

למה משתלם להחזיק מספר כרטיסי אשראי?

התשובה לשאלה זו היא פשוטה ומציעה מספר סיבות לכך:

ראשית, אם חס וחלילה כרטיס אחד נאבד, נגנב, לא עובר, אז תמיד יהיה לנו גיבוי. בין אם זה מבחינה פיזית, קרי הכרטיס עצמו, ובין אם המידע של הכרטיס מופיע בארנק דיגיטלי ואנחנו יכולים להיעזר בו.

שנית, ברגע שיש לנו מספר כרטיסים, אפשר לחלק את ההוצאות ביניהן, זה מאפשר לנו מרחב תמרון הרבה יותר גדול. למשל, אם אנחנו רוצים לבצע עסקאות גדולות יש לנו אפשרות לעשות את זה, כך שעדיין תהיה לנו מסגרת אשראי בכרטיס מסוים. זה יאפשר לנו להתנהל נכון מבחינה כלכלית.

שלישית, אם יש לנו מספר כרטיסי אשראי, אז אנחנו יכולים ליהנות מהטבות של כרטיסים שונים. מה שכמובן יאפשר לנו בסופו של דבר, לחסוך לא מעט כסף. למשל, אם כרטיס אחד יכול לעזור לנו דרך נקודות טיסה וכרטיס אחר דרך נקודות לצרכים אחרים, מדובר על חסכון לא קטן.

בשביל להחזיק כרטיס אשראי עלינו לפנות לחברה ולהזמין. אנחנו יכולים באותה הזדמנות לבקש להזמין מספר כרטיסים שונים, על פי הצרכים שלנו והמטרות שלנו.

 

איך בוחרים את הכרטיסים הנכון

בשביל לבחור כרטיסי אשראי בצורה נכונה, עלינו לבחון היטב מה הצרכים שלנו. האם אנחנו זקוקים למסגרת אשראי מסוימת ובאיזה גובה, מה העמלות והריביות שנדרש לשלם, מה דמי החזקת הכרטיס עצמו, כיצד אפשר להשתמש בכרטיס והיכן.

רצוי מאוד לבחון את כל האופציות שעומדות לרשותנו בשביל שבסופו של דבר נוכל לעשות שימוש אופטימאלי בכרטיסים, בין אם זה בישראל ובין אם זה בכל מקום אחר בו נידרש, באופן פרונטאלי או און ליין.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!