קרדיט תמונה: freepik

כמה עולה חופשה במלדיבים

תוכן עניינים

 היעד האקזוטי שמעניין רבים

עבור ישראלים רבים האיים המלדיבים הם יעד מרתק שמגדיל את החשק לצאת לחו"ל. קבוצת איים זו שממוקמת דרום מערב להודו מציגה חופשה מדהימה של בטן גב, כמו שרבים קוראים לה. הריזורטים המדהימים שמציגים בקתות עץ הבנויות מעל מי ים בצבע טורקיז, הם כאלו שמושכים אליהם רבים במשך רוב ימות השנה. כך ניתן למצוא כמעט תמיד ישראלים ששואלים כמה עולה חופשה במלדיבים כדי להכין את עצמם כלכלית לכך.

 

מאחר ויש היום לא מעט יעדים בחו"ל שמראים לנו עד כמה החיים בישראל יקרים, הרי שגם המלדיבים, למרות שהם נחשבים למקום חלומי עבור רבים, הם גם כן יעד שניתן לנפוש בו במחירים סבירים. בין אם מדובר על הטיסה ליעד ובין אם מדובר על אפשרויות הלינה, הניידות, האוכל והאטרקציות, מדובר ביעד שרבים יכולים לאפשר אותו לעצמם מבלי לחשוש שיהיה מדובר על חופשה יקרה שקשה לעמוד בה.

 

בין טיול עצמאי, משפחתי או יוקרתי

אל האיים המלדיבים היפהפיים מגיעים תיירים מכל העולם, כך שניתן לראות כיצד רבים מתעניינים באתר זה ומכינים את עצמם לבילוי של כשבוע או יותר בכל הקשור לכלכלה. אלו שרוצים לברר כמה עולה חופשה במלדיבים צריכים גם לדעת שהמטבע הרשמי הוא ה"רופיה" ההודי, אך ככל הנראה גם מטבעות חזקים כמו יורו או דולר יכולים להיות מקובלים במקום. זאת כמובן יחד עם האפשרות לשלם בכרטיסי אשראי בינלאומיים.

 

בכל הקשור לעלויות, הרי שתרמילאים שיגיעו לבד או עם חבר או חברה יסתדרו גם בתקציב של כ-100 דולר ליום, כשחצי מהסכום יוצא על הלינה והשאר על אוכל, תחבורה ואטרקציות. אם מדובר על אדם בטיול משפחתי, הרי שעבורו ההוצאה הממוצעת תהיה כ-250 דולר, ואם מדובר על אדם שמעוניין בטיול יוקרתי מאוד שכולל גם לינה בווילה מפנקת, הרי שהוא יידרש לשלם כ-550 דולר ליום כדי להרגיש כמו מלך.

 

החבילות המגוונות שמוצעות היום

באופן טבעי אנו יכולים למצוא לא מעט ישראלים שמחפשים לעצמם חבילות שכוללות הן את הטיסה והן את הלינה, ולעתים אף אטרקציות מסוימות. דילים שונים מתפרסמים כל העת עבור אלו שמתעניינים לגבי כמה עולה חופשה במלדיבים, כדי שיהיה קל יותר לסגור טיול שכולל את כל מה שצריך מבלי להתעסק יותר מדי במרכיבים השונים של הטיול. היום כבר יש חבילות שכוללות טיסה ולינה החל מכ-2500 דולר.

 

מנעד מחירי החבילות הוא מגוון ביותר בשל סיבות שונות, ולכן כדאי תמיד להתעדכן. אך חשוב גם לדעת שיש דילים שמוצגים רק לגבי לינה או טיסות. כך למשל מי שמחפש רק טיסה זולה יכול למצוא לעתים גם טיסות בסביבות ה-300 דולר, ואילו מי שמחפש דילים רק ללינה יכול ליהנות מטווחי מחירים רחבים שיציגו לו אפשרויות של בין 1500-4000 דולר לשבוע. אין ספק שכך קל יותר לצאת לחופשה מהנה במלדיבים.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!