קרדיט תמונה: freepik

כל מה שצריך לדעת על ביטוח צלילה בחו"ל

תוכן עניינים

ביטוח צלילה (סקובה ושנורקל) בחו"ל; למה חשוב, כמה עולה ומה חובה לדעת? – פירוט מקיף. 

ביטוח נסיעות לחופשת צלילה הוא חובה מוחלטת, זה ממש לא איזשהו משהו שיש לכם אפשרות בחירה בו, ואנו אומרים את זה נטו לטובתכם וביטחונכם האישי. בסופו של דבר, חופשות צלילה בחו"ל כוללות לא מעט סיכונים שונים, במיוחד אם אתם מתכננים חופשה אקזוטית ביעדים מרוחקים כמו מקסיקו, אוסטרליה ועוד. הנה כמה מהיתרונות של ביטוח צלילה בחו"ל:

  1. שקט נפשי: בראש ובראשונה, אתם יודעים שאתם מכוסים בכל מקרה של צרה לא עלינו. 
  2. החזרי הוצאות: אם תיתקלו בהוצאות בלתי צפויות, טוב לדעת שחברת הביטוח מכסה אותן.
  3. הרחבות: תוכלו לרכוש הרחבת פוליסה המותאמת ספציפית לסוג החופשה שלכם. 

 

כיצד לבחור ביטוח נסיעות לחופשת צלילה?

בין אם אתם צוללים מתחילים או ותיקים יותר, חשוב לוודא שאתם צוללים עם הפוליסה המתאימה לטיול שלכם. רגע לפני הזמנת ביטוח נסיעות דרך Gooday או בדרך אחרת, חשוב לדבר על הנושא של הגבלות-ביטוח. כשאתם רוכשים את הפוליסה, הקפידו לשאול על כל כיסוי ספציפי הקשור לצלילה, כי ייתכן שחלק מהפוליסות לא יכללו כיסוי לתאונות הקשורות לצלילה ויכללו הגבלות מסוימות. הנה חלק מההגבלות האפשריות בביטוחי צלילה בחו"ל:

  • הגבלת עומקי צלילה: פוליסות עשויות שלא לכסות תאונות הקשורות לצלילה המתרחשות מתחת לעומק מסוים.
  • הגבלת ציוד: לפעמים, לביטוח נסיעות לצלילה יהיו גם הגבלות על סוג הציוד שאתם יכולים להשתמש בו – כגון איסור דיג באמצעות רובה צלילה.

אילו סעיפים הם MUST בביטוחי צלילה? 

הכי חשוב, אתם תרצו לוודא שהפוליסה שלכם מכסה כל טיפול רפואי שאתם עשויים חלילה להזדקק לו בחו"ל. אם המבוטח נפצע או נעשה חולה במהלך צלילה, ההוצאות הרפואיות עשויות להיות גדולות מאוד. לכן, חשוב לוודא כי הפוליסה שלכם מכסה את הסעיפים הבאים:

סוג הכיסוי בפוליסת ביטוח צלילה בחו"ל מידע נוסף
כיסוי רפואי  כיסוי זה מבטיח שאתם מכוסים אם תחלו חלילה או תפצעו במהלך צלילה בחו"ל. בהיבט הזה, כיסויים אלו יכללו גם עלויות אשפוז, תרופות שונות ועוד.
כיסוי פינוי והטסה לישראל במקרים בהם מבוטחים נפצעים או חלילה במקרה של מוות, כיסוי זה מאפשר להטיס את המבוטח בחזרה לארץ ללא עלויות. 
ביטול נסיעה  כיסוי זה נדרש עקב מספר אירועים אפשריים שונים כגון: מחלה או פציעה, אסונות טבע ובעיות מזג אוויר וכולי.
אובדן ועיכוב מטען לעיתים כבודה הולכת לאיבוד, ובפעמים אחרות היא עשויה להתעכב מלהגיע לשדה. כך או כך, כיסוי זה כולל החזרים כספיים ו\או מתן ואוצ'ר לרכישת ציוד וביגוד. 

 

לסיכום, ההמלצה הנכונה היא הזמנת ביטוח נסיעות דרך Gooday או בכל פלטפורמה אחרת, שבהכרח מציעה לכם את האופציה של השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחופשת צלילה בחו"ל. עם מחקר השוק הנכון, אפשר לחסוך בין כ-15% – 35% על ביטוח הנסיעות שלכם (במיוחד אם טסים עם מספר ילדים!). 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!