קרדיט תמונה: freepik

כיצד תבחרו ביטוח נסיעות לחו"ל?

תוכן עניינים

אם אתם טסים לחו"ל, אתם בוודאי מבינים כי אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדאוג לו טרם אתם טסים הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. מכיוון שאינכם רוצים בוודאי להתמודד עם סיטואציה שבה יש צורך בטיפול רפואי דחוף שעליו תדרשו להוציא ללא ביטוח נסיעות לא מעט כסף או עם אובדן כבודה שבוודאי תסב לכם נזק כלכלי מהותי, אין ספק שחשוב שתבחרו פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המתאימה לכם. כיום ניתן למצוא מגוון פוליסות ביטוח שונות לחו"ל, כאשר כל פוליסה מציעה למעשה סוגי הרחבות שונות על גבי הבסיס. בכדי לכסות את עצמכם באופן המקסימלי במהלך טיול בחו"ל, כדאי מאוד שתבחרו את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לחו"ל כיום הלא הוא: פספורט קארד.

 

מדוע ביטוח נסיעות לחו"ל הוא דבר חשוב?

מטרתו של ביטוח נסיעות לחול הוא להבטיח לכל אדם כיסוי מושלם לחופשה שלו, לטיול שלו, לנסיעת עסקים או לכל טיסה או הפלגה לחו"ל במסגרת כזאת או אחרת. בעלות נוחה ניתן למצוא כיום כיסוי של ביטוח רפואי אשר כולל חילוץ ממקום פגיעה, אשפוז בבית החולים, תרופות ואף הטסה רפואית לישראל והמשך של אשפוז בארץ. על אף שתהיו זכאים לכל השירותים הללו גם אם לא יהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שללא הביטוח תדרשו לשאת בהוצאות הכבדות שיהיו בגין השירותים הללו ואתם בוודאי לא רוצים להגיע למצב הזה. לכן, אם אתם מוצאים את עצמכם טרם נסיעה לחול תוהים האם כדאי לכם לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות לחול התשובה היא: בהחלט. ולא בביטוח של חברה לא מוכרת ואמינה, אלא בביטוח הטוב ביותר.

 

למה דווקא פספורט קארד?

אם אתם שואלים את עצמכם איזה ביטוח נסיעות לחו"ל כדאי לכם לבחור, כדאי שתכירו את פספורט קארד. מדובר על ביטוח איכותי אשר ניתן לעשות בכל זמן. כלומר, גם אם עדיין לא החלטתם שאתם מעוניינים בביטוח עד שהתחלתם בנסיעה לשדה התעופה ובדרך אתם מחליטים שאתם למעשה כן מעוניינים לביטוח, תוכלו לבצע את ההליך בצורה קצרה ונוחה, אונליין. במסגרת הביטוח המדובר מקבלים כרטיס נטען, אשר במקרה הצורך, כלומר: אם יהיה לכם מקרה כלשהו בחו"ל, תהיה אפשרות להטעין אותו דרך מוקד אשר פועל 24 שעות ביממה או דרך אפליקציה ייעודית. כך שלמעשה אין צורך שתתנהלו מול חברת הביטוח במהלך הטיול שלכם בחו"ל ותתמודדו עם בירוקרטיות שונות הנדרשות בכדי לקבל כסף שאתם זקוקים לו, אלא תקבלו את הסכום שאתם זקוקים לו באופן מידי על הכרטיס שלכם.

מדובר ללא ספק על ביטוח נסיעות ייחודי ומתקדם, שמאפשר להנות מראש שקט בחו"ל. אתם יכולים לבטח את עצמכם בביטוח בסיסי או לבחור בהרחבות שונות ומגוונות לרבות: ביטוח על ציוד יקר, ביטוח לגיל הזהב, ביטוח לנשים בהריון ועוד. אם אתם תוהים לגבי מחיר פספורט קארד, הרי שהוא יהיה בהתאם לסוג הרחבת הביטוח שתבחרו. כל הרחבה תדרוש סכום שונה וכדאי לברר זאת מול הנציגים של החברה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!