קרדיט תמונה: freepik

טפסים להוצאת ויזה לארצות הברית

תוכן עניינים

לארצות הברית יש דרכים רבות להנפיק ויזה, אך הסוג הנפוץ ביותר של ויזה הוא ויזת תייר. אשרות תייר מונפקות לאנשים שרוצים לבקר בארצות הברית אך אינם מתכוונים לשהות במדינה יותר מ-90 יום. טופס הבקשה לאשרת תייר זמין באתר משרד החוץ האמריקאי וניתן למלא אותו ביד או באמצעות עט דיגיטלי וטאבלט. הטופס מבקש מידע בסיסי על זהותך ותוכניות הנסיעה שלך, כמו גם מידע מפורט יותר על ההיסטוריה החינוכית שלך, היסטוריית התעסוקה והרישום הפלילי אם יש.

לארצות הברית יש מספר טפסים להנפקת ויזה

הטופס הדרוש תלוי בסוג הויזה שמבקשים. ישנם טפסים לאשרות תייר, ויזת עסקים, ויזת סטודנט, ויזת עבודה. הטופס לאשרת תייר הוא טופס DS-160. ניתן למלא אותו באופן מקוון ויש להגישו יחד עם מסמכים אחרים לשגרירות או לקונסוליה שבה יבקש המבקש את הויזה שלו. יש למלא את הטופס באנגלית ובכל שפה אחרת הנדרשת על ידי השגרירות או הקונסוליה שבה הם יגישו בקשה. מחלקת המדינה של ארצות הברית יכולה להנפיק ויזה אם המבקש עומד בדרישות הכניסה למדינה. ארצות הברית היא אחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים רוצים לנסוע לארה"ב, וישנן קטגוריות רבות של ויזה שהם יכולים להגיש בקשה עבורן. ישנם סוגים שונים של אשרות וטפסים שונים שתצטרכו למלא בהתאם לאיזה סוג הויזה אתם מבקשים. הטפסים להוצאת ויזה לארצות הברית משתנים במורכבותם וחלקם דורשים יותר מידע מאחרים. חשוב שתמלא את כל הפרטים הנדרשים בצורה נכונה כדי שהבקשה שלך לא תידחה. אשרה היא מסמך רשמי ממדינה המעניק אישור כניסה לשהייה זמנית בשטח המדינה. אשרות מונפקות בדרך כלל על ידי פקידי קונסול בשגרירויות ובקונסוליות, אך הן עשויות להיות מונפקות גם על ידי פקידי הגבול בנמלי הכניסה.

תהליך הוצאת ויזה לארצות הברית הוא תהליך קפדני

על המבקש לעבור על טפסים ודרישות שונות לפני מתן הויזה. השלב הראשון בתהליך הוא מילוי טופס DS-160, שהוא טופס מקוון שאוסף מידע על הפונה. על המבקש לספק את פרטיו האישיים, כתובת, פרטי התקשרות, עבר פלילי ומידע אחר. הם גם צריכים להעלות את הנתונים הביומטריים שלהם כמו טביעות אצבעות ותצלומים. הבא הוא טופס DS-260 שהוא טופס שבודק כל פעילות טרור או פלילית אפשרית בשם בני משפחתו של הפונה. כמו כן, על המועמדים לספק מידע על תוכניות הנסיעה שלהם והסיבות לביקור בארצות הברית גם בשלב זה. לאחר שלב זה המועמדים יידרשו להגיש טופס I-693 שהוא טופס שבודק מחלות מדבקות או מצבים רפואיים שעלולים להוות איום בארצות הברית על מנת להגיש בקשה לאשרות אלו, על המועמדים למלא טופס DS-160 ולשלם את דמי הבקשה שלהם באופן מקוון באמצעות כרטיס האשראי או כרטיס החיוב שלהם לפני שהם יכולים להגיש את בקשתם. הטופס שואל את המועמדים שאלות על עצמם ועל תוכניות הנסיעה שלהם, כגון היכן הם מתכננים לשהות בארה"ב וכמה זמן הם מתכננים להישאר שם. זה גם שואל אותם על ארצות הברית של אמריקה היא מדינה שמקבלת בברכה מהגרים מכל רחבי העולם. משרד החוץ האמריקאי הקים מספר טפסים שונים להנפקת ויזות לארצות הברית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!