קרדיט תמונה: freepik

טפסים להוצאת ויזה לארצות הברית

תוכן עניינים

ארצות הברית של אמריקה היא יעד פופולרי מאוד עבור אנשים מכל רחבי העולם. זוהי ארץ של הזדמנויות וחלומות. אנשים רבים רוצים לגור בארה"ב, אבל הם לא יודעים איך להגיע לשם. ישנן דרכים רבות בהן ניתן לקבל את הויזה הנחשקת לארה"ב. דרך אחת היא באמצעות תוכנית הגרלת הגרין קארד האמריקאית, אשר בוחרת באקראי 50,000 זוכים ברי מזל מדי שנה. דרך נוספת היא באמצעות ויזות בחסות משפחה ואשרות מבוססות תעסוקה, הזמינות למי שיש להם קרובי משפחה או עבודה בארה"ב בהתאמה.

תהליך הגשת בקשה לויזה לארצות הברית הוא תהליך מורכב וארוך

על המבקש לעבור שלבים שונים לפני שניתן יהיה להנפיק לו ויזה. ראשית, על המבקש להגיש בקשה מקוונת לויזה ללא מהגר. זה כולל מידע אישי ופרטי הביקור. לאחר מכן, על המבקש לקבוע פגישה בשגרירות ארה"ב או קונסוליה במדינת מולדתו לראיון עם קצין קונסולרי שיקבע אם הם זכאים לויזה או לא. אם הם זכאים, תינתן להם אשרה זמנית שתקפה למשך שישה חודשים ממועד ההנפקה וניתנת להארכה במידת הצורך. אם לא, תישלל מהם גישה להיכנס לשטח ארצות הברית והדרכון שלהם יוטבע בהתאם עם הכתובת "סירוב" כמו גם "ויזה נדחתה" כתוב בדיו אדומה בעמוד 5 של חוברת הדרכונים שלהם, כך שכל הגירה קצין בביקורת גבולות אשרת כניסה היא אישור להיכנס למדינה ולשהות בה לזמן מוגבל. ארצות הברית מנפיקה אשרות כניסה למטיילים למדינה. מחלקת המדינה האמריקנית היא הסוכנות הממשלתית המנפיקה אשרות כניסה למטיילים וצריכים טפסים להוצאת ויזה לארצות הברית. כדי להיות זכאי לויזה, יש לעמוד בדרישות הבאות: להיות בעל עתירה מאושרת ממעסיק, להחזיק מספיק כסף לפרנס את עצמו בארה"ב, ללא הרשעות פליליות ולעמוד בכל שאר הדרישות הקבועות בחוק (למשל, בדיקה רפואית ).

ארצות הברית מנפיקה אשרות למי שרוצה להיכנס למדינה

ויזה היא מסמך המאפשר לאדם לנסוע לארצות הברית ולהיכנס אליה. ישנם סוגים שונים של ויזות, בהתאם למטרת הנסיעה. הסוג הנפוץ ביותר הוא אשרת הלא-מהגר, המעניקה למישהו כניסה זמנית למדינה לתקופת זמן מסוימת. סוגים אחרים כוללים ויזות מהגרים, המאפשרות לאדם לגור באמריקה ללא הגבלת זמן, וכרטיסי תושב קבע, המאפשרים למישהו לחיות באמריקה ללא הגבלת זמן, אך אינם מעניקים אזרחות. כדי לקבל ויזה, צריך תחילה להיות זכאי לה בהתבסס על מצבם ולאחר מכן להגיש בקשה לשירותי האזרחות וההגירה האמריקאית (USCIS). הגשת הבקשה אינה כרוכה בתשלום אך כרוכה בתשלום עבור קבלת דרכון או מסמכים אחרים הדרושים בעת נסיעה לחו"ל. ויזה היא מסמך שמונפק על ידי מדינה כדי לאפשר למישהו להיכנס לשטחה. ארה"ב מנפיקה ויזות לאנשים שרוצים לבקר בארה"ב, לעבוד בארה"ב, ללמוד בארה"ב או להגר לארה"ב. הצעד הראשון עבור מועמד הוא למלא את טופס הבקשה המקוון. לאחר מכן, הם יצלמו את טביעות האצבעות והתמונה שלהם במרכז לבקשת ויזה או בשדות תעופה בינלאומיים מסוימים במדינות בהן שירות זה זמין. הם גם יצטרכו לספק מסמכים המעידים על זהותם וזכאותם לויזה. מסמכים אלו יכולים לכלול בין היתר תעודות לידה, תעודות נישואין, גזירות גירושין ותעודות פטירה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!