קרדיט תמונה: freepik

המדריך לעבודה מועדפת באילת

תוכן עניינים

רוצים להוציא כמה שיותר מהשירות הצבאי ולעבוד בעבודה מועדפות? מי אמר שהעבודה צריכה להיות מתישה ולא נעימה? השם הרע שיצא לעבודות מועדפות אלא קיים כשמדובר באילת, שם צריכים רבים משתלבים בעבודות רבות בבתי המלון, נהנים מתקופה שמרגישה כמו חופשה אחת גדולה ומרוויחים לא מעט כסף.

אילו עבודות מועדפות יש באילת?

העיר אילת מציעה מגוון רחב של עבודות לחיילים משוחררים המוכרים כעבודה מועדפת. רוב העבודות הן בבתי המלון של העיר בשלל תפקידים, החל מפקידי קבלה בלילה ועד לשומרים, סדרנים, חדרנים, עובדי חדר אוכל, בריסטות, ברמנים, טבחים ועוד. בעיר יש צורך מתמיד בעובדים וצעירים רבים שמגיעים אליה לרגל עבודה מועדפת מגלים שהם חווים את התקופה היפה בחייהם.

תנאי ההעסקה והרווח הכספי

רוב בתי המלון מציעים לעובדי המלון מגורים כלולים בעבודה או בתשלום מאוד סמלי. יש מקומות בהם העבודה כוללת גם אוכל, אך אין ספק שגם אם המשכורת נמוכה יחסית ניתן לחסוך ממנה אל מעט כסף כיוון שאין כמעט הוצאות. כמו כן, לאחר סיום העבודה המועדפת ניתן לקבל מענק מהצבא בסכום של 9,000 ₪.

לעבוד ולבלות

העיר אילת מציעה עבוד מי שמגיע אליה לרגל עבודה מועדפת חוויה של פעם בחיים. בכל ימות השנה בעיר יש אווירה של חופש ושל חו"ל, יש את חוף הים, בריכות, יש את הקניון והפאבים ומסיבות בלי סוף. מדובר על אחת הערים התוססות אליה מגיעים צעירים רבים מרחבי הארץ, וזו הזדמנות עבור רבים ליהנות לצד העבודה גם מחיי חברה עשירים שכוללים יציאות רבות.

איך מתחילים לעבוד?

מי שרוצה לצאת לדרך ולהתחיל לעבוד באילת בעבודה מועדפת צריך להתקבל לעבודה דרך חברת השמה או דרך העסקה ישירה של אחד מבתי המלון. היתרון של ההעסקה דרך חברת ההשמה הוא שהחברה עצמה מבצעת את הריאיון במיקום קרוב לבית, ואז מבצעת את ההשמה בעבודה עבור בית המלון. לאחר מכן מגיעים לתחילת העבודה כשחוזה העבודה כבר חתום. להבדיל, אם מנסים להתקבל לעבודה לבד יש צורך לעבור ראיון אצל המעסיק עצמו, דבר שמצריך נסיעה לאילת ולפעמים אף שתיים כדי לחתום על חוזה העסקה.

מה כדאי לדעת לפני?

סופי השבוע באילת הם הזמן העמוס בעבודה, כך שלאורך תקופת העבודה המועדפת יהיו מעט הזדמנויות לעלות לכיוון מרכז הארץ בשבתות, כמו גם באמצע השבוע. המרחק הגדול מהמשפחה יכול להוות חיסרון משמעותי, אך כאשר המטרה לנגד העיניים והמשפחה תומכת ובאה לבקר בעצמה, הכול אפשרי.

כאשר מתכננים עבודה באילת לתקופה של חצי שנה, אין סיבה לקחת את כל הבית אתכם. מספיקה מזוודה אחת מלאה בכל החפצים והבגדים בהם יהיה צורך כדי להעביר את התקופה בהנאה. כביסה בדרך כלל עורכים במלון בו עובדים או במכבסות ציבוריות שיש בעיר.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!