freepik

ביטוח צלילה כלל

תוכן עניינים

מדינת ישראל הינה אחת מבין המדינות היחידות בהן קיים חוק המתייחס לצלילה. עיקרי החוק, מתייחסים לאיסור על אדם לצלול לבדו, וכן על פי חוק זה, כל אדם שבוחר לצלול נדרש לביטוח ספציפי לצלילה. מאמר זה יסקור את אתרי הצלילה מומלצים וכן ויספק לכם מידע אודות ביטוח הצלילה האולטימטיבי של חברת הביטוח כלל.

מועדוני צלילה בישראל

מרביתם של מועדוני הצלילה במדינת ישראל ממוקמים באילת, שם קיים מגוון עצום של אלמוגים ודגים מיוחדים, וכמו כן, מי הים האדום באילת נחשבים לרגועים, שקטים וחמים יחסית בכל עונות השנה.

חוק הצלילה הישראלי

כאמור, מדינת ישראל מקפידה על חובת הביטוח לצוללים והיא אוכפת את החוק באמצעות מועדוני הצלילה, אשר אמונים על השאלת ציוד הצלילה ובדיקת תוקף הביטוח.

עיקרי החוק- "לא יצלול אדם צלילה ספורטיבית אלא אם יש לו פוליסה בת-תוקף לפי דרישותיה של הרשות המוסמכת. חובת הביטוח לפי תקנה 2 תחשב כממולאת, אם הפוליסה שהוצאה לצולל בידי מבטח כמשמעותו בחוק הפיקוח על עסקי ביטוח, תשי"א – 1951 מבטחת אותו מפני חבות שהוא עלול לחוב של חילוץ, פינוי, אשפוז וטיפול רפואי שנגרמו לו עקב תאונת צלילה".

freepik

מדוע במדינת ישראל מקפידים על חוק הצלילה?

ביטוח צלילה מיועד למקרים בהם אדם נקלע חלילה למצוקה מתחת למים וזקוק לחילוץ ו\או לטיפול רפואי. צלילה אינו ספורט מסוכן כשלעצמו, אך קיימים מקרים בהם צוללים נקלעו למצוקה מתחת למים. צוללים עלולים להרגיש רע בעת העלייה ממצולות הים כלפי מעלה – גורם סיכון משמעותי בעת שהותו של אדם מתחת לפני הים. כמו כן, אדם עלול להרגיש רע ללא כל קשר לצלילה ויזדקק לעזרה במהלך הצלילה. במרבית המקרים בהם צוללים נאלצים להתמודד עם מצוקה במצולות הים, הטיפול הנפוץ הוא טיפול בתאי לחץ אשר אמנם מוכר בסל הבריאות אך רק לצורך טיפול במחלות ספציפיות. הטיפול בנפגעי צלילה אינו כלול במגוון המצבים הבריאותיים אותם סל הבריאות מכסה. ביטוח הצלילה אמור לכסות מצבים שונים של פגיעות, ביניהם, חילוץ ופינוי נפגעים, פינוי באמבולנס ולעיתים אף בכלי שיט או מטוס, פיצוי על ציוד שאבד בתאונה וכן טיפולים משלימים נוספים.

ביטוח צלילה כלל

ביטוח צלילה כלל מציע פוליסת ביטוח צלילה המתאימה לצוללנים וכן למדריכי צלילה. מדובר בפוליסה רחבה המעניקה כיסוי נרחב ביותר לשלל מצבים רפואיים. חברת הביטוח כלל נותנת שירות איכותי ובעלת רזומה עשיר בתחומי הביטוח. אנשים הבוחרים להיות מבוטחים על ידי חברת כלל, יכולים להיות רגועים. הם אינם צריכים לדאוג כיוון שחברת כלל שומרת ומגינה על לקוחותיה ומעניקה שירות ברמה גבוהה מאוד. ביטוח צלילה כלל  מיועד לתת שירות גם לצלילות במדינת ישראל וכמו כן, לצלילות המתקיימות בחוץ לארץ.

ביטוח צלילה כלל – לצלילה מעולה, בראש שקט וללא דאגות

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!