כדורסל

איפה הכי כדאי לראות כדורסל בחול

חולמים לצפות במשחק כדורגל בחו"ל? ה-NBA הוא אמנם היהלום שבכתר של עולם הכדורסל, אך ישנם מקומות אחרים שבהם הענף פופולרי, איכותי ומציע אווירה נפלאה.
תוכן עניינים

חולמים לצפות במשחק כדורגל בחו"ל? ה-NBA הוא אמנם היהלום שבכתר של עולם הכדורסל, אך ישנם מקומות אחרים שבהם הענף פופולרי, איכותי ומציע אווירה נפלאה.

זה הזמן לצבור נקודות כרטיסי אשראי לטיסות ולבחור יעד לחופשת ספורט ייחודית.

לא בטוחים לאן לטוס? הנה כמה הצעות.

 

ארצות הברית

אין ספק שליגת ה-NBA היא התגלמות המצוינות בכדורסל. הליגה קיימת משנת 1946, ומאז מציגה בעקביות את הכישרונות הטובים בעולם, האסטרטגיות הכי חדשניות והשואו הכי מרשים. המקום הכי אייקוני לצפייה במשחק NBA הוא המדיסון סקוור גארדן בניו יורק, המכונה "המכה" של הכדורסל. הארנה אירחה כמה מהרגעים המשמעותיים ביותר בתולדות הספורט. בנוסף, הסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס וה-TD Garden בבוסטון מציעים חוויות כדורסל באיכות גבוהה, בתור מגרשיהם הביתיים של קבוצות אגדיות כמו לוס אנג'לס לייקרס ובוסטון סלטיקס.

 

אירופה

למרות שכדורגל הוא הענף הבולט והמוביל באירופה, כפי שאתם ודאי יודעים בתור אוהדים ישראלים – גם לכדורסל יש חלק נכבד ברחבי היבשת. במדינות כמו ספרד, יוון וליטא, כדורסל הוא יותר מסתם משחק, הוא חלק מהתרבות. ליגת היורוליג מציעה הזדמנות לראות מועדונים אירופיים מתחרים ברמה גבוהה, ומקומות כמו פאלאו סנט ג'ורדי בברצלונה ו-OAKA ארנה באתונה מספקים אווירה שמתחרה בזו של כל משחק NBA.

 

הפיליפינים

למרות מרחק של אלפי קילומטרים מארצות הברית, הכדורסל השתרש במרקם התרבותי של הפיליפינים. הליגה המקומית (PBA) היא ליגת הכדורסל המקצוענית השנייה הוותיקה בעולם, והיא מושכת קהל עוקבים עצום. ה-Smart Araneta Coliseum בקוזון סיטי הוא המקום להיות בו, אם תרצו לחוות את להט הכדורסל הפיליפיני ממקור ראשון.

 

אוסטרליה

בשנים האחרונות, אוסטרליה צוברת עוצמה רבה בכדורסל הבינלאומי. ליגת ה-NBL צברה פופולריות, לא רק מקומית אלא גם בעולם. ג'ון קין ארנה במלבורן, ביתה של קבוצת מלבורן יונייטד, מציע חווית צפייה חדשנית.

 

טורקיה

לכדורסל הטורקי יש פיתוי ייחודי, המשלב השפעות מזרחיות ומערביות. הליגה המקומית נקראת BSL, ובשנים האחרונות מושקעים בה כספים רבים. כיפת סינאן ארדם הוא מגרש באיסטנבול, שמציע חוויית צפיה בכדורסל ברמה גבוהה, והאוהדים הטורקים ידועים בתמיכתם הנלהבת.

 

סין

כדורסל בסין הוא תופעה חברתית של ממש. ככל שהליגה הסינית (CBA) צומחת, ענף הספורט מגיע לשיאים חסרי תקדים מבחינת פופולריות. ארנה ווקסונג בבייג'ינג מציעה חווית כדורסל ברמה עולמית, וכבר אירחה בעבר תחרויות בינלאומיות שונות, כולל טורניר הכדורסל באולימפיאדה.

 

לסיכום

אם לא הפנמתם את זה קודם לכן, כעת אתם כבר יודעים ללא ספק שה-NBA אינה האפשרות היחידה לטיול כדורסל נהדר. בין אם אתם בלב ניו יורק או מבקרים במגרשי הכדורסל של אתונה, ברצלונה או מנילה, השפה האוניברסלית של הכדורסל מדברת לאוהדים ברחבי העולם.

בחרו יעד, הגדירו לעצמכם מטרה והתחילו לצבור נקודות טיסה שיאפשרו לכם להוזיל את החופשה.

כדורסל

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!