איך לבחור בית מלון בצפון 

תוכן עניינים

כאשר אתם מתכננים לבלות את החופשה שלכם בצפון, אולי כדאי לכם לשקול את אזור רמת הגולן, אזור הגליל, אזור סובב כנרת ועוד. אבל איך תדעו איזה מלון הכי מתאים לסוג הפינוק שאתם מחפשים? המשיכו לקרוא! 

רמת הגולן הוא אזור הנחשב לאחד מיעדי התיירות הפופולריים בארץ. רמת הגולן ידועה גם ביופייה הטבעי ובאתריה ההיסטוריים, בקרבה לאטרקציות רבות, מסעדות דגים ובשר אותנטיות, מסעדות דרוזיות, יקבי יין המושכים מבקרים בתשלום ועוד. עם זאת, בכל הנוגע לבחירת מלון בצפון הארץ, זה יכול להיות די קשה למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם. מאמר זה יעזור לכם על ידי כך שנעבור על כמה טיפים בנושא הבא: כיצד לבחור מלון בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם? 

מלון ידידותי בתקציב או מלון יוקרתי בצפון?

זו השאלה הראשונה שצריך לשאול. מה אתם מעדיפים? הבחירה בין מלון יוקרתי לבין ידידותי לתקציב עשויה להיות עניין של מאות שקלים ללילה. בהתאם לתקציב שלכם, תוכלו לבחור בין מלונות בוטיק בצפון, מתחמי מלונות בצפון עם ספא, מלון בצפון מול הכנרת ועוד. 

ואם כבר מדברים על תקציב, כמה עולה מלון בצפון? מחיר מלון בצפון נע בין 500 ₪ – 1,500 ₪ בממוצע ללילה. במחירים ממוצעים של כ-750 ₪ ללילה תוכלו גם למצוא צימרים מפנקים, ככה שהכול עניין של העדפה אישית. 

מלון בצפון בקרבה לאטרקציות חשובות 

וכמו בכל חופשה טובה, צריך גם לשאול את עצמכם: איזה סוג של פעילויות ואטרקציות אתם רוצים לעשות? כמו כן, כדאי לבדוק כמה זמן יש לכם לכל אטרקציה בצפון במהלך החופשה. עוד כדאי לבדוק, כמה זמן ייקח מהמלון לאטרקציות אליהן אתם רוצים להגיע. 

כאשר מתכננים חופשה, חשוב להתחשב במיקום המלון שלכם בצפון, בקרבה לאטרקציות, מסעדות טובות ועוד. בסופו של דבר, אם אין לכם המלצות מחברים ומשפחה, ישנן מספר דרכים לבחור בית מלון בצפון או ברמת הגולן. אפשר להסתכל על ביקורות במדיות החברתיות וב-Google Reviews, לבדוק את מיקום המלון במפה ולקרוא על השירותים שלהם באתר האינטרנט שלהם.

הכול עניין של לוקיישן? לא רק, אבל גם! 

רמת הגולן היא אזור הררי יפהפה אשר מושך אליו מיליוני תיירים מכל הקצוות של העולם. באזור שוכנים כמה מהמלונות המפוארים בצפון, וכמה מהם אף ממוקמים בסמוך לאגם הכנרת. אם אתם רוצים המלצה מאיתנו, אז זאת ההמלצה – נסו לחפש מלון מול הכנרת. יש כמה כאלו, והנושף הנשקף מהם הוא פשוט מהמם. 

אם אתם מתכננים טיול בתוך גבולות הארץ, אז אזור הצפון הוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם. הוא מציע שפע של אטרקציות ויש בו כמה מלונות מפנקים שמתאימים לחופשה הבאה שלכם.

כדי למצוא מלון קרוב לאטרקציות אלו ואחרות, כדאי לחפש אותם באינטרנט. כדאי גם לברר אם יש מסעדות בקרבת מקום לפני שתזמינו את חדר המלון שלכם, האם המלון מתאים למשפחות או רק לזוגות, האם יש מבצעים על מלון בצפון וכו'. 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!