freepik

איך אפשר לשלב חופשה במרכז עם חוויית צלילה מרעננת

תוכן עניינים

דברים שרואים מהמעמקים לא רואים מהיבשה. מוזמנים לצאת לחוויה מיוחדת במצולות ולצלול בים התיכון ואם כבר נשבתם בקסם של הצלילה, תוכלו לשדרג את ההנאה בחופשת צלילה חלומית במרכז הארץ. רבים מגיעים לתל אביב כדי ליהנות מכל ההפתעות והריגושים שיש לעיר הדינאמית והאנרגטית הזו להציע להם ובין היתר, בוחרים ללון במלון דירות נוח מאובזר היטב ולצלול בזמן הפנוי במי הים התיכון ולאחר מכן לשלב הנאות ובילויים בעיר הגדולה.

בתל אביב יש מספר אתרי צלילה פופולאריים ששווה לפקוד לאחר שעברתם קורס צלילה עם מדריך או החלטתם לצאת לצלילה ראשונה עם מדריך.

היכן צוללים בתל אביב?

לפניכם הכרות קצרה עם שלושת אתרי הצלילה הבולטים בעיר תל אביב.
מערות גורדון הוא אזור צלילה אהוב על צוללנים שמגיעים ללב הפועם של המדינה. זהו ריף סלעי כך שמרבית הצלילה היא לאורך סלעים ומערות קטנות ותוך כדי תנועה בוודאי תפגשו בדרככם במחבטן הספירים בעיקר בעונת הרבייה וכן מולית פסים וטווס ים תיכוני.
לרוב הצלילה באתר זה אפשרית כשהים נוח וחשוב מאוד להיות במודעות לנוכחותם של כלי שיט  הצלילה כאן מתאימה לכל הרמות והאתר עצמו בעומק של תשעה מטרים מרחק שחייה קצר יחסית מהחוף. ריף הציפור הוא אתר צלילה אהוב נוסף בתל אביב ע"ש אנדרטת הציפור המפורסמת אשר בחוף הילטון. כאן תיחשפו לכל מני קניונים קטנים ולבעלי חיים דוגמת תמנונים וחשופיות . לרוב ההגעה לאתר הציפור היא באמצעות הפלגה קצרה של מספר דקות ואתר הצלילה רלבנטי לכל הרמות כאשר ניתן להגיע לעומק שבין 9-12 מטרים. אם ברצונכם לצאת בעקבות ספינה טרופה, אל תוותרו על אתר הצלילה התל אביבי הנקרא זאב הים. זוהי ספינה שטבעה בשנות ה-90 והשתמרה היטב. היכונו לצלילה חווייתית בעומק של 30 מטרים אך היא מתאימה אף ורק לצוללנים מיומנים.

מי ילמד אתכם לצלול בתל אביב?
תוכלו לבחור ללומד דרך מרכז תת ימי בתל אביב כמו sea tel aviv  המציע קורסים במגוון מסלולים לרבות קורסים פרטיים וקורסים חצי פרטיים המועברים על ידי מדריכים מקצועיים. המקום משווק גם ציוד צלילה מקצועי כך שתוכלו לשדרג את מלתחת הצלילה שלכם ולהיות מוכנים לצלילה בכל מזג אוויר ומצב. ניתן לבחור בין צלילת הכרות, צלילת רענון וקורסים שונים כמו קורס של יומיים המעניק הסמכה לצלילה עד 12 מטרים או קורס מים פתוחים כוכב אחד וכן קורסי התמחות שונים כמו קורס עומק, הצלה, ניווט, לילה וכן לצאת עם המדריכים גם מעבר לגבולות תל אביב לצלילה מהנה.
מרינה דייוורס מציע אף הוא קורסי צלילה בעיר תל אביב של כוכב אחד, כוכב אחד פלוס שני כוכבים ברצף או קורס צלילה פרטי.

לשלב צלילה עם הנאות בעיר הגדולה

לא חייבים לחיות בתל אביב כדי לצלול בעיר הגדולה – מוזמנים להגיע לחופשה ולתבל אותה גם בצלילה. אפשר ליהנות מצלילה בחופים וכמובן מהנאות נוספות בחופיה של תל אביב כמו הטיילת התוססת של העיר, מרחק קצר ממתחם התחנה ונמל תל אביב או נמל יפו וכן חיי הלילה, המסעדות המשובחות והברים. חפשו מלון דירות שמציע לכם שהייה באווירה ביתית בנוחות מקסימלית מרחק הליכה קצר מהחוף כך שתוכלו גם ליהנות מהנוף המשגע לים וגם מהבריזה הנעימה וכמובן, מגישה קצרה לצלילה בכל עת בין אם צלילות יום או צלילות לילה. אין כמו לחזור מהצלילה למלון עם כל הפינוקים ולהתענג על חופשה עם הרבה אדרנלין בחוץ ורגיעה בפנים.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!