freepik

ריף הדולפינים צלילה

תוכן עניינים

צלילה מהי?

צלילה היא דרך המאפשרת לכם לרדת מתחת למים, ולשהות בהם באמצעות ציוד מיוחד, לצורך הנאה אישית, או כל משימה ייעודית אחרת. סוגי הצלילה תלויים במטרת הצלילה ובציוד שבו משתמשים.

freepik

סוגי צלילה שונים

  • הצלילה החופשית היא צלילה ללא מערכת אחסון אויר. לטובת צלילה חופשית נעזרים בציוד כגון: סנפירים, מסיכה ושנורקל. בסוג צלילה זה מתקיימות תחרויות שמטרתן לצלול כמה שיותר עמוק ולהישאר כמה שיותר זמן מתחת למים. קיימת סכנת עלפון בגלל ירידת בלחץ החמצן בריאות.
  • צלילה באספקת שטח היא צלילה בה המערכת המספקת אוויר לצולל נמצאת מעל המים והאוויר מגיע לצולל באמצעות צינור ארוך המחובר לקסדתו. את המערכת מפעיל בקר אשר נמצא מעל המים והוא מתקשר עם הצולל דרך מערכת קשר סגורה.
  • צלילת הסקובה היא הצלילה המפורסמת ביותר. בצלילה זו נעזרים במערכת המספקת אויר לנשימת הצוללים אשר מורכבת על גבם. סוגי צלילת הסקובה כוללים: את הצלילה לטובת ההנאה נקראת הצלילה הספורטיבית. את הצלילה לצרכים הצבאים, הצלילה לצרכים מדעים וכן צלילה מקצועית לצורכי עבודה, תחזוקה תת- ימית והדרכת הצלילה.

חוק הצלילה ושיטת כוכבי הצלילה  

בישראל ישנו חוק המסדיר את גיל המינימום, סוג  ההשכרה, וסוגי הביטוח הנדרשים מהצוללים וכן אוסר על צלילה של יחידים.

שיטת הכוכבים מסדירה את מיומנות הצולל והעומק בו הוא יכול לשהות. כאשר כוכב אחד מאפשר צלילה עד לעומק של 20 מטר, בעל שני כוכבים יכול לצלול עד ל 30 מטר.

ריף הדולפינים צלילה

יורדים לאילת? ליהנות מהים ומהשמש, מבתי המלון המפנקים והקניות עם ההנחה במע"מ. בכדי להשלים את החוויה, אתם חייבים להתנסות בבילוי מיוחד במינו. בילוי שהוא לא רק ים, שמש, אלא גם אהבה, שמחה והרפתקה שמחברת בין בני אדם ליצורים המיוחדים ביותר, שהם הדולפינים.

בריף הדולפינים תפגשו את מדריכי הצלילה המנוסים. הצלילה באתר מותרת מגיל 8 לאנשים עם בריאות תקינה ואשר חשים בנוח מתחת למים. מדובר בצלילת הכרות ואין צורך בניסיון קודם. כאשר כל צולל ילווה באמצעות מדריך אשר יעביר לו תדריך מסודר ויעזור לו ל"עלות על הציוד",  אשר כולל בלון צלילה, משקפת ומשקולות. הצולל יחתום על הצהרת בריאות, והמדריכים יסבירו על שחרור לחץ באוזניים, על התקשורת מתחת למים, לדוגמא איך לסמן שהכול בסדר או אם יש בעיה.

באתר יש דולפינים ששוחים להם להנאתם. שכן הגדרות שפעם תחמו את המתחם הוסרו.  והדולפינים שמחים ושובבים, ונהנים לשהות בקרבת אנשים, הם גם אוהבים שמלטפים אותם בבטן.

במקום יש גם שוניות אלמוגים ודגים מיוחדים בשלל צבעים וצורות שגם בהם ניתן לצפות ולהנות מהיופי הנדיר שלהם. האתר מספק את כל הציוד הדרוש, ושעות הפעילות הרגילות הן מ 09:00 בבוקר עד 15:00 בצהריים.

בואו לממש חלום ולצלול בריף הדולפינים באילת עם משפחה וחברים. ריף הדולפינים – צלילה מ"עולם אחר".

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!