freepik

מותג ג'וסרה מומלץ לכלבי גזע בוקסר

תוכן עניינים

הייחודיות שבגזע בוקסר מדרישה מזון איכותי

בוקסר הוא כלב בינוני עד גדול, קצר שיער גזע של כלב , שפותח בגרמניה . הצבעים הם חום , כתמים או לבן, עם או בלי סימונים לבנים . (לסתות חזקות מאוד, וכן עצמת ביס אידיאלי נתלה על טרף גדול.

גזע בוקסר נולד מהבולדוג האנגלי הישן ומבולנביסר שנכחד על ידי הכלאה . גזע בוקסר הוא חלק מקבוצת מולוסר .

קבוצה זו היא קטגוריה של גזעי כלבים גדולים ובנויים היטב, שכולם התפתחו מאותו אב קדמון משותף, כלב הרועים הגדול המכונה מולוסוס . גזע בוקסר הוא חבר בקבוצת העבודה.  מועדון הבוקסר הראשון נוסד בשנת 1895, כאשר גזע בוקסר הוצגו לראשונה בתערוכת כלבים בסנט ברנרדס במינכן בשנה שלאחר מכן.  בהתבסס על הנתונים הסטטיסטיים של מועדון המלונה האמריקני לשנת 2013 , גזע בוקסר החזיקו ביציבות כזן הכלבים השביעי הפופולרי ביותר בארצות הברית זו השנה הרביעית ברציפות.

-JOSERA מותג ג'וסרה מזון סופר פרימיום לחיות מחמד תוצרת גרמניה

עם JOSERA אתה יכול להיות בטוח: מותג ג'וסרה כמומחה גרמני במזון לכלבי גזע בוקסר מהשורה הראשונה, אנו יכולים להסתכל אחורה על למעלה מ 75 שנות ניסיון ומומחיות. של המותג.  לבריאות חיית המחמד שלך, לטעם המצטיין, לעיכול ולתאימות מצוינים יש עדיפות עליונה בתזונת הסופר פרימיום שלנו לכלבים וחתולים. אם תחליט להאכיל את כלבי גזע בוקסר שלך במוצרים של ג'וסרה, כלבי גזע בוקסר היו מאושרים ויוזנו במיטב הרכיבים לחיים בריאים וארוכים.

מזון מסוג אנרגיה גבוהה JOSERA מותג ג'וסרה לכלבי גזע בוקסר

אוכל לביצועים גבוהים הבלתי ניתנים לעצירה של כלבי בוקסר! מתכון בשרי זה מבטיח אספקת אנרגיה ברמה הגבוהה ביותר. זה תומך באופן פעיל בחילוף החומרים בין אם לצורך אימונים, תחרות או עבודה.

  • עם סלמון
  •  מותאם במיוחד לכלבי ספורט, בגודל מלא
  •  מתאים גם לכלבות סיעודיות והריוניות אם יש צורך בגודל אחיזה גדול יותר
  •  עם L- קרניטין וטאורין לתמיכה בתפקודים לב וכלי דם

מותג ג'וסרה להזנה מלאה לכלבים בוגריםלכלבי גזע בוקסר

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!