ספורט בבית

לעשות ספורט בתקופת הקורונה? בהחלט כן

תוכן עניינים

למה חשוב לעשות ספורט דווקא עכשיו ואיך מתעמלים למרות המגבלות

אם אתם אוהבים לעשות ספורט ורגילים להתעמל על בסיס קבוע, בוודאי הרגשתם על בשרכם את השינויים שנגרמו לאופן שבו אתם עוסקים בתחביב הבריא שלכם – לאור ההנחיות השונות בזמן ההגבלות והסגרים שהיו. הדינמיות הזו בוודאי לא תרמה ליצירת רצף אימונים, בעיקר אצל מי שרגיל להתאמן בחדר כושר או בתוך חדרי אימון ייעודיים ונאלץ למצוא דרכים יצירתיות אחרות, כדי לשמור על הכושר. דווקא בתקופה שכזאת, ישנה חשיבות גבוהה עוד יותר למציאת ה"מנועים" שמייצרים מוטיבציה, אלו שיעזרו לאנשים להמשיך לעסוק בהתעמלות גם אם לא בדרך שהם הכי מתחברים אליה – ולו בכדי להקל על עצמם לחזור לעיסוק הספורטיבי המרכזי, בחלוף ההגבלות השונות.

אוהבים לצלול? לרכב על אופניים? אל תוותרו על התחביב שלכם

צלילה היא חלק בלתי נפרד מהחיים, עבור ה"מכורים" לכך, לכן ברור שתהיו מאוכזבים אם מועדון הצלילה שלכם ייסגר או שלא תוכלו להגיע פיזית אל המקומות שבהם אתם רגילים לבצע את הפעילות האהובה הזו.  גם אם זה יקרה, חשוב שתמשיכו להפעיל את הגוף וליהנות מהפעילויות שאתם כן יכולים לבצע: בדקו את מצב האופניים או הקורקינט שלכם וצאו לרכיבה, רכשו אביזרים לאופניים חשמליים וסעו קצת בשטח, העיקר לתת לנפש את מה שהיא צריכה שזה מרחבים ושקט.

הצלילה היא עולם שלם של חוויות וכמוה גם הרכיבה על האופניים, לכן בין אם האימון שלכם יהיה מתחת לפני המים ובין אם בשדות, חשוב שלא תוותרו על מה שהגוף זקוק לו ותתנו לעצמכם ליהנות – גם אם זה לא בדיוק בדרך שבה אתם רגילים לעשות את הספורט שלכם.

להעביר את ההתעמלות הביתה – האם זה אפשרי?

כניסה לבידוד תגרום לכם, כנראה, להרגיש אחד משני הרגשות הללו: או שתחושו שהחיים נעצרו לכם ותשקעו בעצב, או שתפיקו מהזמן הזה בבית את המיטב. כמובן, שהאופציה השנייה היא העדיפה ומוטב שתמצו את כל האפשרויות העומדות בפניכם, כדי להתעמל כמו שצריך גם בבית.

תמיד כדאי להחזיק בתוך הבית כמה אביזרי כושר: זה לא חייב להיות הליכון יקר וגדול, כלומר מספיק שיהיו לכם משקוליות בסיסיות, חבל קפיצה ומדרגה אירובית ואתם לחלוטין יכולים ליהנות מאימון אפקטיבי במיוחד גם בסלון. לא הספקתם לקנות ציוד שכזה? לא נורא – הרשת מלאה בסרטוני כושר ביתיים, שבהם תוכלו לקבל רעיונות לשימוש בחפצים שיש לכל אחד בבית בתור אביזרי ספורט לכל דבר. גם קופסאות שימורים יכולות לשמש כמשקוליות ואין כמו לרוץ הלוך ושוב ברחבי הדירה, על מנת לחזק את הסיבולת האירובית שלכם. גם אם מבחינת מאמץ, יהיה האימון הזה כאין וכאפס למה שאתם רגילים – זה עדיין יהיה עדיף מלא להתאמן כלל ובעיקר – זה מאוד ייקל עליכם לחזור לשגרה, כאשר תצאו סופסוף מן הבידוד.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!