קורס צלילה באילת

כמה עולה קורס צלילה ב-2020 ואיפה מומלץ לעשות?

תוכן עניינים

בא לכם להתחיל לצלול? על פי חוקי מדינת ישראל, וגם על פי השכל הישר, אתם לא יכולים לקום בוקר אחד ולהחליט שאתם הולכים לצלול. צלילה היא פעילות מדהימה שיכולה לחשוף אתכם לעולם מרהיב ביופיו ומדהים בשקט שלו. יחד עם זאת, צלילה היא גם עניין שיכול להיות מאוד מסוכן אם לא עושים אותו נכון, ולכן כל צולל חייב לעבור קורס צלילה. איך עובד הנושא של קורס צלילה בישראל? מה זה הכוכבים שמוענקים לכל צולל? כמה עולה קורס צלילה? על שאלות אלו ועוד, תוכלו לקבל את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

רקע צלילה

צלילה בישראל – הסמכה לפי עומק

כאמור, פעילות הצלילה בישראל היא פעילות המעוגנת בחוק הצלילה הספורטיבית, ועל פי החוק חייב כל צולל בהסמכה מקצועית רשמית על מנת להיכנס אל תוך המים. דברים אלה נכונים גם לגבי צלילה חופשית שאינה נעזרת בעזרי נשימה כלשהם וגם לגבי צלילה ספורטיבית עם בלוני חמצן. ככלל, רישיון צלילה ניתן לצוללים לפי דרגות המגדירות את עומק הצלילה אליו יכול הצולל לרדת. כך למשל, בכדי לרדת לעומק של 10 מטר בצלילה חופשית תצטרכו כוכב ראשון בלבד. לעומק 20 מטרים תצטרכו כוכב שני, לעומק 30 מטרים כוכב שלישי ולעומק 40 מטרים כוכב רביעי. דירוג דומה קיים גם בתחום הצלילה הספורטיבית עם עזרי נשימה. רמת ההסמכה שלכם מתועדת בתעודת צולל המוענקת לכם על ידי התאחדות הצלילה הישראלית ועל פי החוק, לא תוכלו לצלול אל עומקים גבוהים יותר מאלו המתאימים לכוכב אליו אתם שייכים.

כסף כסף – כמה עולה קורס צלילה?

מן הסתם, לא בכל שלב בחיים תוכלו להתחיל את תחביב הצלילה שלכם, גם לאור עלות קורס הצלילה וגם לאור העובדה שכל צלילה דורשת הוצאה כספית, הן לצורך נסיעה ושהות באתר הצלילה והן לצורך השכרת הציוד וקבלת ליווי של מדריך מוסמך. יחד עם זאת, בכל מקרה לא מדובר בסכומים גבוהים ואם החלטתם שאתם נכנסים אל עולם הצלילה, עלויות הקורסים או עלויות הצלילה עצמה, לא אמורות למנוע מכם לעשות זאת. ככלל, קורס צלילה כוכב ראשון אמור לעלות לכם מעט פחות מ-1,000 שקלים. קורס המשלב כוכב ראשון ושני יחד, יעלה כ-1,500 שקלים. קורס כוכב שני בלבד, יעלה לכם בסביבות 800 שקלים.

התשובה על השאלה כמה עולה קורס צלילה היא שונה כמובן בהתאם למועדון הצלילה שבו אתם עורכים את הקורס ובהתאם להיקף ההדרכה ורמת ההסמכה הנדרשת לכם, אבל בסך הכל אלו הם טווחי המחירים וכפי שאתם יכולים לראות, לא מדובר בהוצאות דרמטיות שאמורות למנוע מכם את התענוג. בכל מקרה, לפני שאתם בוחרים את מועדון הצלילה, כדאי לבדוק כמה מועדונים וכמה ורסיות פרטיות וקבוצתיות בכדי לוודא שאתם משלמים מחיר אטרקטיבי אך גם נהנים מרמה מקצועית גבוהה של הדרכה

פורטל צלילה – ריף

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!