דגים במים

איך להוציא ביטוח צלילה יומי לטיול?

תוכן עניינים

לא כל דבר שדורש ביטוח הוא בהכרח דבר מסוכן, אבל בכל מקרה בו נדרש לנו ביטוח, זה אומר שישנו סיכון כלשהו שאנו חשופים אליו ואל מולו אמור הביטוח להעניק לנו כיסוי ביטוחי. ביטוח צלילה יומי היא דוגמא נהדרת לביטוח כזה, ממש כמו ביטוח נסיעות לחו"ל ואפילו ביטוח חובה, ביטוח צד ג', ביטוח דירה, ביטוח תכולה וביטוח רפואי, כל אחד בהיקפים שלו וכל אחד בתנאים שלו. השאלה היא מדוע נדרש בכלל ביטוח צלילה ואת התשובה תוכלו לקבל ממש כאן בשורות הבאות.

צלילה למתחילים

למה נדרש ביטוח צלילה יומי?

כפי שאמרנו קודם לכן, צלילה היא פעולה שבה קיים סיכון שעשוי להתממש ועל כן חשוב שנהיה מבוטחים כנגדו. הסיכון המרכזי הוא כמובן פגיעה בריאותית כלשהי שתחייב מעורבות של צדדים שלישיים והוצאות נוספות. כך למשל, אתם יוצאים לטיול צלילה באחד מאתרי הצלילה היפים בעולם ובמהלך הצלילה, חס וחלילה, מתרחש אירוע בריאותי המחייב חילוץ והובלה לטיפול רפואי. על החילוץ הזה ועל הטיפול הרפואי, אתם תהיו אלה שצריכים לשלם כמו גם אובדן הכסף ששילמתם עבור קורס או טיול הצלילה, בתי מלון שיהיה עליכם ועל המלווים שלכם להתארח בהם ולשלם עבורם, אובדן ציוד צלילה במהלך האירוע, הוצאות אשפוז, הטסה רפואית וכל חבות שהיא לצד שלישי, הקשור ישירות לטיפול באירוע. כמו כן, ביטוח צלילה יומי מעניק לכם ביטוח גם מפני מקרה מוות חס וחלילה.
ראו גם: מה זה זכות צלילות ואיך צוברים אותו?

למה דווקא יומי?

כמו טיסה לחו"ל, גם צלילה היא פעילות שאנו מבצעים אחת לתקופה למשך מספר מוגבל של ימים. במצב כזה, אין שום היגיון וגם אף אחד לא ירכוש פוליסה שתקפה לאורך שנה שלמה או בכלל, תקפה למשך פרקי זמן שאינם רלוונטיים לנו. משך הפעילות נמדד בימים ועל כן גם הביטוח עצמו נרכש על פי מספר הימים בהם נבצע את הפעילות, ובמקרה זה מדובר בצלילה.

על מה חשוב להקפיד ברכישת פוליסת ביטוח צלילה יומי?

ובכן, כמו ברכישת כל פוליסה, הדבר החשוב ביותר לבחון הוא היקפי הכיסוי של הפוליסה אותה אתם רוכשים. ישנם סוגים שונים של פוליסות, וכל אחד מהם יהיה כרוך במחיר אחר. המשמעות היא שאם אתם מוצאים פוליסה מאוד זולה, ייתכן שהיא זולה לא בגלל שהיא באמת זולה, אלא בגלל שהיא כוללת כיסויים חלקיים בלבד, בעוד פוליסה אחרת שעבורה תידרשו לשלם יותר, גם היא לא תהיה בהכרח יקרה, מכיוון שהיא כוללת בפועל, שורה ארוכה יותר של כיסויים ובהיקף נרחב יותר. גם ברכישת פוליסת ביטוח צלילה יומי, עליכם לבחון את הכיסויים השונים ולוודא שהם לכל הפחות הגיוניים. כמובן, כל אחד יראה את הדברים בצורה שונה בהתאם לתפיסות הכלליות שלו, הפסימיות שלו והחששות שלו, אבל בסך הכל המינימום הוא שתוודאו כי כיסוי הפוליסה הוא לכל הפחות הגיוני.

פורטל צלילה

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!