צלילות

אפשרויות צלילה למתחילים

תוכן עניינים

הים הוא מקום קסום ומלא חיים שתמיד כיף לגלות אותו מחדש או מההתחלה. החיים התת ימיים כוללים מגוון עצום של דגים ובעלי חיים, מסלעות, שוניות אלמוגים ואינספור הזדמנויות לעבור חוויה מרגשת וזכורה היטב.

בשביל להכיר את העולם התת-ימי הזה, כל מה שצריך הוא רק לצלול. מכיוון שמדובר בחוויה חדשה, אנשים רבים שמתחילים את דרכם בעולם הצלילה רוצים לעשות זאת בהדרגה ובזהירות. אותם מתחילים בתחום יכולים להתחיל לצלול במגוון דרכים באופן זהיר ופשוט יותר. ישנם קורסים ייעודיים שמתאימים למתחילים, וניתן לעשות אותם במגוון מועדוני צלילה ברחבי הארץ.

המתחילים בתחום הצלילה יגלו במהרה שעולם המים מרתק מאוד. בניגוד לצלילה בבריכות, שהיא אפשרית גם כן (כמו צלילה בתוך ספא עם בריכה), הצלילה בים היא חוויה ייחודית שאין דומה לה. זאת בעיקר מכיוון שבים ניתן לחוות מפגש בלתי אמצעי עם היצורים התת ימיים שחיים בו.

צלילה עם שנורקל

הדרך הקלה ביותר להתחיל לצלול היא באמצעות צלילת שנורקל. צלילה זו נעשית במים רדודים יותר והיא כוללת מסיכה וצינור נשימה ששואבים חמצן מהאוויר מעל המים, וכך מספקים לצולל יכולת לנשום כשהוא מתחת למים. ישנם מועדונים רבים שבהם ניתן לצלול בעזרת שנורקל. הדבר כולל בדרך כלל הדרכה קצרה שבה לומדים כיצד להתנהל עם הציוד, ולאחר מכן אפשר להתחיל וליהנות מהפלאים שבים.

צלילת שנורקל היא דרך מצוינת להתחיל להתרגל לעולם הצלילה, לתחושות שהוא מעורר וכן לנשימה מתחת למים. פעמים רבות צלילת השנורקל מהווה צעד ראשון ומבוא לקורסי צלילה מתקדמים יותר – כמו קורס צלילה כוכב ראשון.

קורס צלילה – כוכב ראשון

מי שרוצה ללמוד לצלול בצורה רצינית יותר, יכול לעשות קורס צלילה שמעניק כוכב ראשון. קורס זה נועד למתחילים ומאפשר בסופו צלילה של עד 20 מטרים, בליווי של צולל בכיר יותר ועם כל הציוד הנדרש. הקורס נועד בעיקר כדי להתחיל ולהתרגל לצורת הנשימה הייחודית מתחת למים עם ציוד הצלילה, ולהיכרות עם כללי הבטיחות וההתנהגות בזמן הצלילה.

הקורס כולל בדרך כלל לימוד של חומר עיוני, וכן 10 צלילות – שחלקן נעשות בבריכה וחלקן מבוצעות בים עצמו. בסוף הקורס נערכים מבדקים, ומי שעובר אותם בהצלחה – יכול לקבל את תעודת הצוללן שלו.

ישנם קורסים מתקדמים יותר, שמעניקים שני כוכבים ושלושה כוכבים, ומיועדים למי שכבר צבר ניסיון בצלילה והשלים את הקורס הראשון. אז בין אם אתם בוחרים להתחיל עם צלילת שנורקל או עם צלילת כוכב ראשון, מצפה לכם מסע חווייתי בים שיגרום לכם רק לחכות לצלילה הבאה שלכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!