template-with-marijuana-leaves-dark-background-cannabis-products-cbd-oil_296062-173

איך להוציא רישיון קנאביס רפואי? 4 שלבים שיכולים לשנות את חייכם!

תוכן עניינים

 

לפני שאתם ניגשים לרופא על מנת לבקש רישיון לקנאביס רפואי, מוטב כי תכירו את כל השלבים שאותם אתם תידרשו לעבור. הרי לא סתם הרבה מאוד אנשים רוצים לדעת – איך להוציא רישיון קנאביס רפואי? לא מדובר על תהליך כל כך פשוט, וברוב המקרים מדובר על תהליך שעשוי לקחת זמן. ברגע שתכירו את כל התהליך, יהיה לכם קל יותר להכין את עצמכם לקראתו וגם תוכלו לדעת מה הסיכוי שלכם להשיג את הרישיון.

במדינת ישראל עדיין רואים את השימוש בקנאביס כבעייתי, אפילו אם מדובר על שימוש בקנאביס רפואי. לכן בסך הכל בכדי שתוכלו לקבל את הרישיון המיוחל, אתם תאלצו לעבור 4 שלבים שהם יחסית פשוטים – אך לכל אחד מהשלבים הללו יהיה את החשיבות שלו.

 

שלב ראשון: תוודאו שמגיע לכם לקבל רישיון

לפני שתתחילו לבזבז לעצמכם זמן, מוטב כי תוודאו האם אתם זכאים לקבל רישיון לקנאביס רפואי. משרד הבריאות פרסם בצורה מסודרת את כל המחלות שבגינן ניתן יהיה להשיג את הרישיון. כך שאתם צריכים לעבור על הרשימה ולוודא כי הבעיה הרפואית שממנה אתם סובלים מופיע שם. כבר בשלב הזה תוכלו לפנות לחברת ליווי וסיוע בהוצאת רישיון לקנאביס רפואי, שהיא תוכל להסביר לכם בדיוק האם אתם זכאים להגיש בקשה.

 

שלב שני: הזמינו תור לרופא קנאביס

חשוב להדגיש כי לא כל רופא יכול להוציא רישיון לקנאביס רפואי, ואתם תהיו מוכרחים לפנות לרופא אשר יש לו אישור לעשות זאת. באתר של משרד הבריאות תוכלו למצוא רשימת רופאים מורשים לקנאביס רפואי, ועליכם לקבוע לאחד מהם תור. ללא אישור של הרופא הזה, אתם לא תוכלו לקדם את התהליך ולפעמים ההמתנה עשויה להיות ארוכה – כך שמוטב לא להתמהמה עם התור.

 

שלב שלישי: הגעה לתור אצל רופא קנאביס

היום הגדול הגיע, ואתם יכולים להגיע לרופא הקנאביס בכדי לשמוע מה יש לו להגיד. מוטב כי תגיעו לבדיקה אצל הרופא עם כל ההיסטוריה הרפואית שלכם, מוטב כי לא תחסירו אף מסמך – כך לא תורידו את הסיכוי לקבל את הרישיון. הרופא צריך לבחון את מצבכם הרפואי, ובנוסף לראות כי ניסיתם לטפל במחלה עם תרופות קונבנציונאליות אך ללא הצלחה – רק לאחר מכן יהיה אפשר להשיג את הרישיון הנכסף.

 

שלב רביעי: ניפוק רישיון לקנאביס רפואי

אחרי שהרופא מסיים את הבדיקות שלו, הוא כבר יהיה רשאי להנפיק רישיון לקנאביס רפואי. בעבר היה צריך לקבל את האישור של משרד הבריאות, אך כיום התהליך קוצר ולרופא יש את הסמכות להנפיק את הרישיון. לאחר הנפקת הרישיון, תוכלו לקבל מהרופא הסבר איך בדיוק תוכלו להוציא את הקנאביס ומהיכן תוכלו לעשות זאת – כך שלא תצטרכו ללכת לאיבוד או לעשות טעויות.

 

לא רוצים להתעכב? בקרו אונליין בקניבידי ללא צורך ברישיון

אומנם ציינו לכם כאן את הדרך המקובלת, אך אצלנו תוכלו לחסוך את כל ההליך הפורמלי – ולקנות קנאביס רפואי מבלי להוציא רישיון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר שלנו, ולבצע את הרכישה בצורה מקוונת. פתאום תוכלו לראות איך רכישה של קנאביס רפואי לא מצריכה מאמץ רב מהצד שלכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מעוניינים בקורס צלילה מהנה? הצעת מחיר משתלמת מחכה לכם!